FANDOM

Lost
Zagubieni są kilkuosobową sektą z Beldom, wyznającą Mroczne Bóstwa – nie czczą konkretnego boga, lecz wszystkich naraz. Sekta działa od kilkunastu lat i liczy dziewięciu członków będących zwykłymi, w niektórych przypadkach szanowanymi w swoich kręgach, obywatelami. Ich działania ograniczają się przede wszystkim do utrudniania działań korporacjom i rządowi oraz aktów wandalizmu – de facto, winą większości z ich akcji obarcza się anarchistów. Władze podejrzewają istnienie mrocznego kultu, ale nie mają twardych dowodów czy chociażby tropów, które mogłyby prowadzić do Zagubionych – a to znacznie ułatwia działania członkom sekty. Dotychczas jedynym sporym sukcesem sekty jest spowodowanie tragedii na Stacji Sykoraks, w której systemie udało się kultystom zaimplementować wirus zesłany im przez Lij.

Siedziba Zagubionych znajduje się w budynku Ferum, a dokładniej w jednym ze starych i zapomnianych magazynów nieistniejącej już dziś spółki. Ów magazyn znajduje się na szóstym piętrze w sektorze U budynku-molocha, sąsiadując przez ścianę z kwiaciarnią po jednej i niedużym targiem przypraw z drugiej strony (sąsiedzi oczywiście nie zdają sobie sprawy z tego, kogo maja za sąsiadów). Do siedziby sekty prowadzą dwa nieźle zamaskowane wejścia, zaś jej wystrój stanowi kilka łóżek, nieco elektroniki i całe mrowie tajemnych symboli, jakimi zostały pokryte ściany.

Najważniejszą osobą w sekcie jest Amanda Seagal – sześćdziesięcioletnia założycielka i formalna przywódczyni grupy, będąca w zwykłym życiu główną księgową w jednym z resortów aparatu państwowego, co daje jej dostęp do niektórych poufnych danych, które sekta wykorzystuje do własnych celów. Druga pod względem ważności postać to David Applegate, właściciel niewielkiej, ale dochodowej firmy pośredniczącej w transakcjach pomiędzy beldomskimi spółkami a odbiorcami spoza układu. To z jego kieszeni finansowane są akcje sekty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki