FANDOM

Tsushop.jpg

Jedna ze ścian sklepu Wielkiego Tsu

Leżący na terenie Nocnego Targu sklep Wielkiego Tsu, jest największym i najlepiej zaopatrzonym sklepem z bronią w całym GEO-9. Można tutaj znaleźć nie tylko najnowocześniejsze karabinki plazmowe i inny sprzęt tego typu, ale również dużo starsze modele broni – zarówno plazmowej jak i konwencjonalnej, a nawet archaiczne i bardzo drogie modele liczące sobie setki lat – oczywiście wszystko jest sprawne i gotowe do użycia. Jeśli ktoś woli broń białą, Tsu i dla niego ma ogromny wybór wszelkiej maści narzędzi do zadawania śmierci. Sklep działa oczywiście legalnie, a sam Tsu ma wszystkie wymagane pozwolenia i certyfikaty na oprowadzenie działalności. Oczywiście kupić tutaj broń mogą tylko osoby posiadające odpowiednie uprawnienia.

Co ciekawe, Tsu sam prowadzi swój interes, nie zatrudniając ani jednego pracownika. Pytany o to powiada, że ufać nie może nawet sobie, a co dopiero innym ludziom.

Wielki TsuEdytuj

Sam Wielki Tsu wcale wielki nie jest. To raczej mikrej postury, pięćdziesięcioletni azjata. Duże, odstające od czaszki uszy oraz ogromne archaiczne okulary z grubymi szkłami, sprawiają że jest postacią na tyle charakterystyczną, że nie sposób pomylić go z kimkolwiek innym. Pytany o to, dlaczego zamiast nosić starożytne okulary nie wmontuje sobie w oczy cybersoczewek, odpowiada, że jego własne organy są zawodne, jak więc może liczyć na to że wszczepione w jego ciało części będą działać prawidłowo? W związku z wyznawaną filozofią życiową, Tsu nie posiada żadnego cyberulepszenia i jest pozbawiony nawet sprzęgu.

Pomimo swojej niechęci do cybernetycznych implantów, Wielkiemu Tsu jest nie po drodze z Cyberpurytanami, powiada bowiem że jego własna, wykształcona przez lata doświadczeń, filozofia życiowa jest pełna luk i nieścisłości, jak więc może przyjąć za prawdziwą i kompletną czyjąś filozofię, skoro nie opiera się na doświadczeniach jego życia?

Nielegalna działalnośćEdytuj

Tsu w zasadzie nie robi nielegalnych interesów. Przynajmniej nie z żadnymi przestępcami. Członkowie gangów czy Syndykatu, którzy chcieliby od Tsu kupić coś nielegalnie, raczej nie mają czego tutaj szukać. Nielegalne interesy Tsu prowadził tylko z kilkoma łowcami nagród, w tym ze znanym w środowisku Kithem Wernerem. I tylko z polecenia któregoś z tych łowców można załatwić u Tsu coś spod lady.

PlotkiEdytuj

  • Podobno Tsu ma jakieś powiązania z Leo Kovacem. W plotkach można usłyszeć jakoby Leo przemycał dla Tsu coś z Union City.
  • Jeśli dogadasz się z Tsu, to ten załatwi ci co tylko zechcesz. Wśród łowców nagród krąży legenda jakoby Werner na potrzeby jednej ze swoich akcji załatwił jakimś cudem wojskowy desantowiec Silverback. Wielu, znając powiązania Wernera z właścicielem sklepu z bronią, podejrzewa że to Tsu w jakiś sposób udało się zdobyć jednostkę – dodatkowym dowodem na potwierdzenie tej tezy ma być fakt, że ta legendarna akcja miała miejsce na terenie znajdującego się na obrzeżu GEO-9, kosmicznego portu Vayas Point.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki