FANDOM

Valya Snake.jpg
Valya Snake jest jednym z niewielu Ulicznych Oficerów GEO-9 cieszących się reputacją uczciwych ludzi. Zasłynęła z nieustępliwości i determinacji podczas tropienia i metodycznego eliminowania kolejnych grup szabrowników. W zeszłym roku doprowadziła do rozbicia kilkudziesięciu grup i aresztowania ponad kilkuset osób. Pomimo osiągnięć w zwalczaniu przestępczości Valya nie należy do popularnych osób. W Piecu i Slumporcie na widok jej pojazdu o numerze 7839 ludzie kryją się w cieniu lub uciekają w popłochu bojąc się aresztowania.

Pod słowem aresztowanie czasem kryje się słowne upomnienie, kara finansowa, jadnak najczęściej kara cielesna lub w przypadku czynnego oporu unieszkodliwienie "aresztanta".

Valya a reszta U.O.GEO-9Edytuj

Koledzy z U.O.GEO-9 nie darzą jej sympatią. Większość oficerów traktuje oficjalne prawo i porządkowe procedury jako luźne sugestie lub nawet niewygodne ograniczenia. Valya,bezwzględnie przestrzegając zasad, nie raz weszła w drogę innym oficerom. Kilka miesięcy temu wybuchła spora afera, kiedy Valya aresztowała 12 innych oficerów, wcześniej udowadniając im akty współpracy z Syndykatem.

PlotkiEdytuj

  • Nigdy, w odróżnieniu od swoich kolegów, nie przyjęła zapłaty od cywili za swoję pracę.
  • Ludzie mówią, że jest pozbawionym uczuć cyborgiem zaprogramowanym do pilnowania porządku lub walki z pomiotem Hordy.
  • Kilka lat temu Valya była bliską współpracowniczką Szalonego Jakea.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki