FANDOM

Unisec

Ron Lee wraz z kolegami w akcji

Najskuteczniejsza firma windykacyjna w GEO-9. Zazwyczaj zajmuje się zleceniami jedynie od największych korporacji i rodzin szlacheckich z Bariz, jednak w obliczu kryzysu przyjmuje zadania od każdego kto jest w stanie zapłacić odpowiednio wysoką stawkę.

Oferują pełen wachlarz usług związanych z odzyskiwaniem należności. Rozpoczynając od wsparcia prawnego, kończąc na fizycznej egzekucji długów. Przez lata działalności zyskali opinię bezwzględnych specjalistów którzy nie cofną się przed żadną, nawet najbrudniejszą zagrywką, by zrealizować kontrakt.

Obszar działania i wpływyEdytuj

Jeszcze dwa lata temu firma akceptowała zlecenia tylko od wybranych klientów. Obecnie jedynym kryterium są pieniądze. Unisec dysponuje całą armią prawników, jednak jej wizytówką jest departament fizycznej windykacji.

Jest to grupa zawodowych żołnierzy przewyższających swoim wyszkoleniem i uzbrojeniem większość tego typu jednostek - zarówno tych na usługach Korporacji jak i Syndykatu.

Firma posiada siedzibę w Wieży 52 - jednym z największych biurowców Upperside.

CzłonkowieEdytuj

  • Kate Brush - właścicielka i przewodnicząca rady spółki. Utalentowana prawniczka i kobieta biznesu.
  • Ron Lee - cieszący się złą sławą dowódca polowy oddziałów windykacyjnych Unisec. Naszpikowany cybernetyką, jest zimnym i wyrachowanym skurczybykiem, niemal całkowicie pozbawionym ludzkich emocji.

PlotkiEdytuj

  • Unisec źle zainwestował pieniądze spółki stając niemal w obliczu upadku. Jedynie oddział Rona Lee, wykonując najgorsze prace utrzymuje firmę na powierzchni.
  • Mówi się że Ron Lee był kiedyś członkiem elitarnego, walczącego na Cor, oddziału Złotych Orłów, ale wydalono go z niego z jakiegoś powodu. Kilka osób przekonało się że pytanie o sprawę samego Rona, jest całkiem niezłym sposobem załatwienia sobie długiej rehabilitacji w jednym z miejskich szpitali.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki