FANDOM

Tyler

Tyler Szczurołak

Tyler jest jednym z bardziej poważanych członków Szczurów. Gdyby gang uznawał przywództwo, prawdopodobnym jest że właśnie on spełniałby tę rolę. Swoją reputację zyskał sobie dobrymi pomysłami na akcje, oraz planami ich przeprowadzania - wiele opłacalnych, a przy tym bezpiecznych napadów i rabunków Szczury zawdzięczają Tylerowi. W ramach uznania koledzy z gangu nadali mu przydomek Wererat - Szczurołak.

Dodatkową zasługą Tylera jest umiejętność znajdywania zyskownych dla jego gangu zleceń. Nikt nie wie jak dokładnie Szczurołak znajduje swoje kontakty, ale co jakiś czas załatwia Szczurom wyższej klasy sprzęt i przedstawia nowe cele rajdu. Większość sprzętu Szczury muszą po wszystkim oddać, lub zużywa się w trakcie akcji. Ale część zwykle zostaje, a i nagroda od tajemniczych przyjaciół Tylera zawsze jest warta zachodu.

Wczoraj i dziśEdytuj

Najbliżsi kumple Tylera wiedzą, że mógł wieść dostatnie życie, ale jako dziecko uciekł z domu. Nie wiadomo co dokładnie doprowadziło go do tak dramatycznej decyzji. Szczurołak wychował się na ulicy, choć jak czasem wspomina, nigdy nie był kompletnie sam. Nie lubi jednak mówić o tamtych czasach, ani tym bardziej o tym kto miał się nim opiekować.

Dziś Tyler jest nieco drażliwym, buntowniczym chłopakiem z irokezem na głowie, znaczącym członkiem gangu Szczurów. Jego burzliwa natura nie oznacza jednak, że zapomniał o swej przeszłości - Tyler był jednym z pomysłodawców zaopiekowania się bezdomnymi dziećmi ulicy - później tworzącymi część gangu zwaną Myszami.

PlotkiEdytuj

  • Podobno Tyler The Wererat jest blisko spokrewniony ze znanym przemytnikiem Nicolą Hale'm. Nie wiadomo jednak jak bliskie mogłyby łączyć ich więzi.
  • Za żywego Tylera wyznaczono nagrodę, oddzielną od niskich nagród proponowanych za pozostałe Szczury. Nie wiadomo kto jest tak zainteresowany chłopakiem, ale niektórzy śmieją się, że może upomina się o niego dawno porzucona rodzinka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki