FANDOM

Trupożercy

Jeden z rysunków wykonanych przez Fletchera podczas hipnozy w psychiatryku stał się nieoficjalnym 'logo' gangu

Trupożercy to nazwa ugrupowania działającego w okolicach Podbrzusza, oraz w paru innych - głównie tych mniej bezpiecznych - dzielnicach GEO-9. W aktach U.O.GEO-9 Trupożercy figurują jako gang, choć z uwagi na nastałe mroczne czasy, wielu uważa Trupożerców za sektę. Ich przywódcą jest znany głównie dzięki danym posiadanym przez miejskie szpitale psychiatryczne - były ich pacjent - John "Kanibal" Fletcher.

Znajdywanie ciałEdytuj

WiadomeEdytuj

Kanibal

John "Kanibal" Fletcher

Trupożercy posiadają układy z wieloma gangami GEO-9, a także prawdopodobnie z niektórymi rodzinami Syndykatu. Według wszelkiego prawdopodobieństwa utrzymują także kontakty z co bardziej zdegenerowanymi i skorumpowanymi członkami U.O.GEO-9. Współpracownicy Trupożerców, za rozsądną opłatą, powiadamiają gang o tym gdzie mogą odnaleźć świeże ciała.

NiewiadomeEdytuj

Co jakiś czas słyszy się o zniknięciach ludzi, które przypisuje się działaniom Trupożerców. Rzeczywiście Kanibalowi nie wystarczą zwłoki o których powiadamiają go jego kontakty. Sam z niechęcią nazywa je "padliną". Organizuje więc specjalne grupy zbieraczy, którzy za zadanie mają pozyskiwanie świeższych ciał. Na ogół ofiarami padają ludzie, o których niewielu chciałoby się upomnieć, i których nikt nie ma potrzeby szukać.

HandelEdytuj

Zdobyte, specjalnie chronione organy i narządy wewnętrzne, Trupożercy sprzedają za niemałe pieniądze. Podobno współpracują z niektórymi lekarzami. Często też słyszy się o zamożnych ludziach, którzy potrzebując operacji by żyć, zmuszeni byli odkupić brakujące w szpitalach narządy bezpośrednio od gangu. W U.O.GEO-9 często panują sprzeczne poglądy co do tego co zrobić z tym procederem. Jakby na to nie patrzeć, wielu ludziom może ratować to życie.

Plotki i tajemniceEdytuj

  • Niewiadomo gdzie Trupożercy składują zdobyte ciała i organy. Niektórzy twierdzą, że gang jest w spółce z małą firmą Clone4You, która to miałaby udostępniać im część swojego tajnego magazynu, a może nawet współpracuje z nimi w jakiś makabryczny sposób.
  • Niektóre gangi otwarcie deklarują niechęć do działalności Trupożerców. Zdarzają się nawet przypadki ulicznych ataków na Trupożerców zbierających zgłoszone ciała.
  • Oczywistym jest do czego Trupożercom potrzebne są organy, na których zdobywają pieniądze. Nie wiadomo jednak co dzieje się z resztą ciał 'okradanych' nieszczęśników. Gang zabiera zawsze całe zwłoki, lecz do obrotu wracają tylko ich części. Fakty te mocno podsycają atmosferę tajemnicy wokół Trupożerców, oraz są bezpośrednio związane z nazywaniem ich sektą. Niektórzy twierdzą nawet, że Fletcher używa zgromadzonych ciał do plugawych rytuałów poświęconych mrocznym bogom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki