FANDOM

Mapa sektora /08.04/

Żółto-biała gwiazda, brak planet w układzie. Wokół gwiazdy orbitują setki tysięcy odłamków skalnych zgrupowanych w czterech pasach.

Port kosmiczny klasy I.

Historia Edytuj

Układ został odkryty przez grupę wolnych strzelców działających na zlecenie Infinity, która poszukiwała systemu odpowiedniego do rozwoju dzialalności górniczej. W trakcie eksploracji systemu, w ostatnim pasie asteroid, przypadkowo odkryto kilka nietypowych planetoid zawierających zamrożone związki organiczne. Bardziej szczegółowe badania wykazały silne działanie halucynogenne tych związków. Ponieważ nie znaleziono zastosowania związków w przemyśle farmaceutycznym, ani innego przeznaczenia biznesowego, zarzucono plany kolonizacji systemu.

Obecnie Edytuj

Tambov-4.jpg

Tajna stacja orbitalna Syndykatu w pasie asteroidów Tambov-4

W zewnętrznym pasie asteroidów znajduje się tajne laboratorium produkujące, z wydobywanych w pasie związków organicznych, RTB. Placówka jest zarządzana przez jeden z klanów Syndykatu. Przetwórnia produkuje z zamrożonych gazów silnie halucynogenny narkotyk zwany RTB - od nazwisk twórców, Robinson, Teodorov, Berstein.

Plotki Edytuj

  • Plotka głosi, że Infinity nieoficjalnie popiera działalność przetwórni i prowadzi na miejscu eksperymenty z użyciem nierafinowanej substancji i RTB. Przetwórnia posiada wyjątkowo silną ochronę, zupełnie przypadkowo złożoną w sporej części z byłych pracowników Departamentu-3 Infinity (można ich łatwo zidentyfikować po charakterystycznych tatuażach korporacyjnych najemników).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki