FANDOM

T42
Sektor: Erion

Układ gwiezdny: T-42

Typ planety: Martwa

Populacja: 711 (oficjalna)

T 42 jest jedną z planet-śmietników na jakie pojawiło się zapotrzebowanie w wysoko rozwiniętych układach gwiezdnych o dużej populacji, kiedy wysyłanie śmieci w stronę gwiazd okazało się równie nieopłacalne jak składowanie ich na zamieszkanych planetach.

Jeśli chodzi o położenie i prawa własności, T 42 nie różni się w tym względzie od większości planet-śmietników: położona w sąsiednim układzie, jałowa planeta należąca do kilku kompanii obsługujących wywóz z kilku planet. Na planetach tego typu zawsze znajduje się kilka baz wyposażonych w recyklery i ciężki sprzęt, obsługiwany przez kontraktowych pracowników kompanii.

To konkretne ciało niebieskie jest posiadającą zdatną do oddychania atmosferę, jałową pustynią z niewielkimi zasobami wody leżącymi głęboko pod ziemią. Tutejsze formy życia, przystosowane do temperatury utrzymującej się stale na poziomie około 55 stopni w skali Celsjusza, są nieliczne i skarłowaciałe. Na planecie, poza wiedzą kompanii do których ona należy, znajduje się ukryty port kosmiczny zbudowany przez piratów, przyjmujący i obsługujący galaktycznych bandytów wszelkiej maści. Kilku stałych pracowników tutejszych baz recyklingowych jest opłacanych przez piratów, by tuszowali ślady obecności zbirów i utrzymywali pozostałych pracowników w nieświadomości istnienia tego co znajduje się tuż obok.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki