FANDOM

Szczury

Szczury planują większą akcję.

Szczury to gang wywodzący się z Podbrzusza. Trudnią się raczej przestępczością na małą skalę, typu: napady, rabunki, krótkie rajdy, kradzieże i włamania. Z rzadka zdarzają im się też większe akcje, w tych jednak najprawdopodobniej uzyskują pomoc z zewnątrz - akcje te są lepiej zorganizowane i odbywają się przy wykorzystaniu lepszego sprzętu. Ciężko powiedzieć czy Szczury utrzymują z kimś stałą współpracę, czy raczej dają się wykorzystywać większym organizacjom w ramach obopólnych korzyści.

Typowy członek tego gangu wygląda na młodego buntownika z ulicy. Szczury na co dzień wyposażone są w przeciętnych standardów uzbrojenie, w którego skład wchodzą głównie noże, pałki, łańcuchy i tania broń palna. Tylko do nielicznych wypadów udaje im się skompletować wyższej klasy sprzęt.

Szczury nie posiadają formalnego przywódcy. Główną rzeczą, która ich łączy to wspólna kwatera w Podbrzuszu, oraz zespołowe wypady na miasto. Podczas akcji wymagających planu i poprzedzającej je organizacji, Szczury zbierają się i wspólnie układają przebieg działań. Oczywiście znajdują się wśród nich członkowie, tacy jak Tyler The Wererat, którzy lepiej znają się na taktyce i ich głos jest bardziej poważany. W trakcie samej akcji jednak każdy Szczur jest równy z innymi.

To Podbrzusze stanowi główny teren ich działania, choć widywani są także w innych częściach Slumportu i na niektórych ulicach Pieca. Niektóre z bardziej zorganizowanych rajdów w których biorą udział odbywają się także w Smoczym Ogonie. Ogólnie jednak unikają tej dzielnicy, bojąc się wkraczać na teren Syndykatu bez zaproszenia. Szczury trzymają się także możliwie jak najdalej od Ulicznych Oficerów.

Szczury chętnie przyjmują do swojego gangu bezdomnych młodych, o wystarczająco gwałtownej duszy by chcieć wieść życie niezależne od jakichkolwiek reguł.

MyszyEdytuj

Myszy

Myszy szukające zdatnego do użytku sprzętu.

Szczurom zdarza się także przygarniać bezdomne dzieci, ratując je w ten sposób nie raz od skończenia na Nocnym Targu, lub przed losem o wiele gorszym. Pozwalają im ze sobą mieszkać i gwarantują im ochronę. Myszy, bo tak nazywana jest ta grupa dzieci, w zamian dzielą się ze swoimi opiekunami łupami z kradzieży kieszonkowych, a także służą im w mieście jako oczy i uszy. Myszy dobrze znają miasto, a także są w stanie zmieścić się w najciaśniejszych przejściach, dlatego też dobrze sprawdzają się jako chłopcy na posyłki. Szczury na ogół mają oko na Myszy i pomagają im wyjść z ewentualnych tarapatów, nie raz za pomocą zastraszania, czy siły.

Charakter współpracy między 'gryzoniami' jest dobrowolny - Szczury nikogo nie zmuszają do wykonywania ich poleceń.

PlotkiEdytuj

  • Dobrze poinformowane osoby mieszkające na terenie Podbrzusza, twierdzą że głównym miejscem mieszkalnym, będacych pod opieką gangu Myszy, jest rozległa sieć nieużywanych piwnic pod Szkołą generalną nr.214.
  • Podobno za największe i najbardziej udane akcje Szczurów odpowiada Tyler The Wererat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki