FANDOM

Synowie Hordy

Emblemat gangu

Zbiry Hordy

Członkowie gangu

Prorokini

Prorokini - duchowa przywódczyni grupy

Najbardziej tajemniczy z gangów grasujących na terenie GEO-9. Członkowie innych gangów wolą nazywać ich sektą.

HistoriaEdytuj

Po raz pierwszy o Synach Hordy usłyszano niespełna rok temu, kiedy podczas brutalnego rabunku zmasakrowali obsługę i klientów supermarketu sieci Plenty, leżącego w południowej części Podbrzusza. Krwią ofiar wymalowano na ścianach dziwne symbole oraz logo gangu. Cała sytuacja nie pozostawiała wiele wątpliwości, że morderstwo było popełnione na tle religijnym.

Od tego czasu rozpoczęła się obława na członków gangu nazywającego siebie Synami Hordy, Heretykami lub Poganami. U.O.GEO-9 oddelegowało znaczą część funkcjonariuszy do walki z nowym zagrożeniem.

Szybko doszło do konfrontacji między stróżami prawa, a nowym gangiem. Wielu funkcjonariuszy zostało rannych, jednak udało się zadać znaczące straty Heretykom oraz pojmać kilku z nich.

Presłuchanie nie przyniosło wielu konkretnych informacji. Więźniowie albo popełnili samobójstwa, albo sprawiali wrażenie bycia niespełna rozumu. Sekcja zwłok wykazała liczne mutacje i znamiona wpływu Mrocznych Bogów. Oficjalnie sprawę przejął jeden z wewnętrznych departamentów Infinity.

Obszar działaniaEdytuj

Synowie Hordy różnią sie od pozostałych gangów. Bardziej przypominają stado szarańczy, czy wściekłych zwierząt niż ludzi. Nie handlują narkotykami, nie zajmują się wyłudzeniami, nie zajmują żadnego terytorium. Tam gdzie się pojawiają scenariusz jest jeden - krwawa jatka. Do masakr dochodziło na terenie Podbrzusza, Ogona oraz Alei Tygrysów.

Wywiadowcom U.O.GEO-9 udało się ustalić, że gang najprawdopodobniej zbiera się na obszarze Smoczej Łaźni. Natomiast złapani członkowie Heretyków przyznali się, że przewodzi im Prorokini - tajemnicza kobieta która słyszy głos Mrocznych Bogów przepowiadający rychłą zagładę świata.

CzłonkowieEdytuj

W skład gangu wchodzą sami mężczyźni, wszyscy o ponadprzeciętnej budowie ciała. Ich zachowanie podczas starć i przesłuchań cechuje się wysoką determinacją, jeśli nie szaleństwem. Prawdopodobnie gang liczy powyżej 50 osób. Według raportów U.O.GEO-9 członkowie sekty uzbrojeni są w ciężką broń maszynową lub ręczną, oraz noszą średniej jakości cywilne opancerzenie.

Nie jest tajemnicą, że za gangiem musi stać jakaś wyższa siła. Te na wpół szalone, zmutowane potwory nie byłyby w stanie zorganizować się w grupę, a co dopiero zaplanować akcje rabunkowe.

U.O.GEO-9, Infinity, media i kilka prywatnych instytuacji cały czas prowadzą dochodzenie mające na celu ustalenie dokładnych motywów Synów Hordy, oraz ostateczne ich powstrzymanie.

PlotkiEdytuj

  • Media doszukują się powiązań Synów Hordy z Kościołem Dnia Ostatniego. W jednej z audycji Wielebny Rufus zaprzeczył jakoby Kościół miał jakiekolwiek kontakty z gangiem Heretyków i gorąco nawoływał do zaprzestania szaleństwa szerzonego przez bluźnierczą sektę.
  • Podobno Ned Dale i Jeremy Walker odnoszą pewne sukcesy w poszukiwaniu siedziby i źródła motywów Synów Hordy.
  • Patrioci wypowiedzieli oficjalnie wojnę Synom Hordy. Znany jest przynajmniej jeden przypadek krwawego starcia między tymi dwiema grupami przestępczymi.
  • Podobno Szalony Jake stracił rozum podczas dochodzenia w sprawie pierwszych objawów aktywności Synów Hordy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki