FANDOM

Punkt diagnostyczny

Jeden z punktów diagnostycznych

SKTiP

Inżynier SKTiP nadzoruje funkcjonowanie sieci energetycznej

Główna i obecnie autonomiczna jednostka nadzorcza sieci energetycznej i grzewczej w GEO-9.

HistoriaEdytuj

Wraz z rozwojem sieci geo-terraformerów potrzebny był zcentralizowany system zarządzania energią. Rząd GEO-9 powołał Stację Kontroli Termoprzepływu i Plazmy (SKTiP), jako główny ośrodek diagnostyczny i nadzorczy czuwający nad cała infrastrukturą grzewczą i energetyczną w mieście.

KryzysEdytuj

Podczas kryzysu, kiedy terraformerami wstrząsnęła fala awarii, SKTiP dokonywało cudów by uratować miasto od pochłonięcia przez plazmowe piekło. Podczas przebicia grodzi w geo-terraformerze G2, to właśnie szybka reakcja Stacji uratowała miasto przed katastrofą. Od tego czasu nadano SKTiP autonomię oraz osobny budżet, w ramach którego funkcjonuje jednostka. Prace jednak były ciągle nadzorowane przez Rząd i Infinity - głównego posiadacza patentu geo-terraformerów.

Klątwa SmokaEdytuj

Wraz ze wzrostem aktywności G4 główny inżynier Stacji podjął decyzję o awaryjnym zmniejszeniu ciśnienia wewnątrz instalacji, przez system awaryjny. Uwolnione opary przyczyniły się do powstania specyficznego mikroklimatu Smoczej Łaźni.

ObecnieEdytuj

Stacja Kontroli Termoprzepływu i Plazmy jest obecnie jednym z lepiej chronionych miejsc na terenie Smoczego Ogona. Rządowe służby bezpieczeństwa otaczają budynek, natomiast pojazdy z logiem Infinity regularnie wjeżdżają na teren Stacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki