FANDOM

Shinon
Mapa sektora /07.02/

Żółty karzeł otoczony pięcioma planetami i pasem asteroid. Brak złóż mineralnych w systemie. Na drugiej planecie układu znajduje się średniej wielkości kolonia badawcza Encom Corporation.

Port kosmiczny klasy I.

Układ planetarnyEdytuj

  • Pas asteroidów - średniej gęstości pas asteroidów prawdopodobnie pozostałość po kolizji najbliższej słońcu planety skalistej z kometą pozasystemową. Brak złóż mineralnych.
  • Sihnon II - planeta skalista rozmiarów Ziemii, niemal w całości pokryta bagnami. Średnia temperatura na powierzchni to 30°. Atmosfera cienka, złożona głównie z azotu i dwutlenku węgla (konieczne użycie skafandrów środowiskowych). Brak złóż mineralnych. Średniej wielkości kolonia badawcza (około 1500 mieszkańców), prowadząca obserwacje astrofizyczne. Oficjalnie sponsorowana przez Encom Corporation.
Pokaż tajemnicę

Port kosmiczny klasy I - na naturalnym księżycu Sihnon II.

  • Sihnon III - przeciętnej wielkości gazowy olbrzym, okrążany przez siedem księzyców skalnych. Brak złóż mineralnych.Brak kolonii na księżycach.
  • Sihnon IV - planeta skalista rozmiarów Ziemi. Powierzchnia pokryta pustynią skalistą, 12% tlenu co pozwala oddychać jedynie z pomocą niewielkich aparatów kompresujących. Brak istot żywych. Tlen w powietrzu oraz znaczne ilości metanu wskazują na prawdopodobne istnienie życia w przeszłości. Brak surowców naturalnych. Brak kolonii. MG: Na planecie znajdują się częściowo zasypane odłamkami skalnymi ruiny. Pochodzenie nieznane, datowanie około 2000 lat wstecz. Badania ruin wykazują znaczną radioaktywność oraz działanie wysokich temperatrur około 300 lat temu. Brak dokładniejszych badań archeologicznych.
  • Sihnon V - potężny olbrzym gazowy otoczony 14 księżycami skalnymi i lodowo-skalnymi. Brak złóż mineralnych. Brak kolonii na księżycach.
  • Sihnon VI - zewnętrzny gazowy olbrzym o przeciętnych rozmiarach, posiada 5 naturalnych satelitów. Brak złóż mineralnych. Brak kolonii na księżycach.

PopulacjaEdytuj

Łączna liczba mieszkańców układu wynosi nieco ponad 1500 ludzi. Praktycznie wszyscy mieszkańcy znajdują się na Sihnon II w kolonii naukowej. Poza naukowcami i personelem pomocniczym z kolonii Sihnon II jedynymi ludźmi w układzie są najemnicy Black Forest Corporation oraz nieliczni niezależni kupcy, posiadający kontrakty na zaopatrywanie kolonii naukowej.

Siły bezpieczeństwaEdytuj

Kontrakt na ochronę w układzie posiada Black Forest Corporation - ciesząca się złą sławą firma najemnicza, posiadająca liczne powiązania w podziemiu przestępczym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki