FANDOM

Antonow

Pomnik Siergieja "Astro" Antonowa na placu przed stadionem jego imienia.

Kapitan gwiezdnej floty transportowej, bardziej znany jako twórca gry Low G Soccer, który przez większośc fanów nazywany jest od jego ksywki "Astro" - Astropiłką.

Antonow wymyślił Astropiłkę jako remedium na długotrwałe loty kosmiczne i związaną z nimi nudą oraz brakiem zachęty do aktywności fizycznej. Dość szybko LGS stało się popularne na innych statkach transportowych i zostało nazwane "piłką szyprów", gdyż każdy szanujący się kapitan miał na swoim statku drużynę. Widząc rosnącą popularność dyscypliny Antonow postanowił założyć Federację LGS i sformalizować zasady gry.

Korporacje bardzo szybko poznały się na rosnącej popularności Astropiłki i w znaczym stopniu przyczyniły się do jej popularyzacji. Antonow do śmierci pozostał honorowym szefem Federacji LGS, która już za jego życia rozrosła się w potężna organizację.

Po śmerci Antonowa nazwano jego imieniem pierwszy nowoczesny stadion Astropiłki, otwarty na Ziemi. Po jej zniszczeniu zbudowano nowy stadion im. Siergieja Antonowa na planecie Issa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki