FANDOM

Scluptor.jpg

Sculptor

Sculptor to jeden z najlepiej opłacanych zabójców na Ash. Bezwzględny okrutnik i ulubieniec tych, którzy dysponują dużą ilością gotówki i chcą pozbyć się kogoś w wyjątkowo brutalny sposób. Zabójca słynie z okaleczania i długiego bicia swoich ofiar nim wreszcie z nimi skończy.

Sculptor jest niemłodym mężczyzną, wielokrotnie poddawanym modyfikacjom cybernetycznym. Ci którzy mieli z nim do czynienia zgodnie twierdzą, że Sculptor zasługuje na miano psychopaty. Zabójca czerpie perwersyjną radość z zadawania bólu. Jak do tej pory nieznany jest nikt, kto będąc celem mordercy, wyszedłby cało ze spotkania z nim. Z powodu swej reputacji, Sculptor najczęściej wynajmowany jest przez wysoko postawionych biznesmenów lub rodziny Syndykatu, chcące uczynić ze swej ofiary przykład dla wrogów.

HistoriaEdytuj

Niewiele wiadomo o przeszłości Sculptora. Nieznane jest także jego prawdziwe nazwisko. Zabójca skutecznie zatarł jakikolwiek związek z dawnym życiem. Podejmowano wiele prób ustalenia jego tożsamości, jednakże każdy trop prędzej czy później urywał się na martwej osobie. Jedynym efektem tych działań było więc przybliżone ustalenie jak dawno zabójca zaczął mordować i połączenie kilku nierozwiązanych niegdyś śledztw z jego osobą.

Istnieją dwa tropy, które pozostają jeszcze jakimiś wskazówkami co do jego kontaktów lub pochodzenia.

Pierwszym jest fakt, że Sculptor jest mistrzem kilku sztuk walki. Świetnie włada także nożami, które stanowią jego główne narzędzie do zabijania. Zwykle jednak gdy zabójca ma możliwość 'zabawy' z ofiarą, chowa broń i bije ją do nieprzytomności. Do tej pory nie udało się go powiązać z żadną znaną na Ash szkołą sztuk walki.

Drugim tropem są cybernetyczne wszczepy Sculptora. Zabójca musi mieć znajomości wśród nielegalnie działających handlarzy i instalatorów wszczepów, ponieważ co jakiś czas poddaje się kolejnym zabiegom.

Łowca i zwierzynaEdytuj

GEO-9 nie jest jedynym obszarem działania Sculptora, ale i tak tylko w tym mieście narobił sobie wielu wrogów. Powszechnie wiadomo, że zabójca poszukiwany jest przez Jacka Zahna z powodu zamordowania przez Sculptora oficerki, Kitty Vance. Próbuje go również namierzyć tak zwana Ambasador Mafii - Lauren Briggs.

Ostatnio zabójca pojawił się ponownie w GEO-9. Póki co nie padła jeszcze żadna ofiara, więc podejrzewa się że Sculptor szuka kogoś konkretnego i póki co osoba ta mu się wymyka.

PlotkiEdytuj

  • Podobno nielegalne cyberwszczepy posiadane przez Sculptora nie są zbyt czystą robotą. Według tych którzy mieli wątpliwą przyjemność obcowania z mordercą, ten znajduje się pod wpływem nieustającego bólu, który dodatkowo rozognia jego straszną naturę. Niektórzy twierdzą nawet, że cyberwszczepy zostały w ten sposób zainstalowane na własne życzenie zabójcy.
  • Sculptor jest poważnie uzależniony od różnego rodzaju narkotyków, m.in. metaamfetaminy i rozmaitych środków uśmierzających ból.
  • Podobno obecnym celem zabójcy jest samotny - i poszukiwany przez władze - niezrównoważony łowca przestępców z GEO-9 - Scope.
  • Bardziej 'bogobojni' ludzie, wiedzący co nieco o Sculptorze, podejrzewają że jest on ofiarą boga Gryta - Pana Wojny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki