FANDOM

Jonesborow.jpg

Mecenas Jonesborow podczas jednej z ostatnich rozpraw, w których wziął udział jako adwokat.

Szemrany uliczny prawnik, były adwokat usunięty dyscyplinarnie z palestry. Aktualnie zajmuje się udzielaniem porad prawnych za niewielką opłatą, poręczeniami majątkowymi, głownie związanymi ze zwolnieniem z aresztu drobnych przestępców.

Ray zajmuje się również działalnością detektywistyczną tropiąc niewiernych małżonków i gromadząc materiał dowodowy do rozwodów. Jednocześnie Jonesborow regularnie współpracuje z lokalnymi mediami brukowymi GEO-9, sprzedając co pikantniejsze szczegóły prowadzonych spraw, co stoi w oczywistej sprzeczności z jakąkolwiek etyką zawodową.

Hasło reklamowe Ray`a Jonesborow (gdyby jakieś miał) zapewne brzmiałoby - nie ma sprawy tak brudniej żebym się jej nie podjął - oczywiście za odpowiednim, umiarkowanym wynagrodzeniem.

Powszechnie znane są kontakty Ray`a z Syndykatem, dyskusyjny jest jedynie ich charakter. Jedni twierdzą, że Ray opłaca się Syndykatowi w zamian za ochronę, inni że prawnik to szara eminencja Syndykatu w GEO-9.

"Biuro" Raya znajduje się w Alejach Tygrysów, choć dawne znajomości prawnika wciąż zapewniają mu dostęp do lepszych dzielnic miasta. Adwokata najczęściej można spotkać w okolicy należącego do Ulicznych Oficerów, osławionego Posterunku 53.

PlotkiEdytuj

  • Ray tylko udaje drobną płotkę, tak naprawdę jest mocno powiązany z Syndykatem i pełni funkcję jednego z rezydentów i rozjemców mafii w GEO-9 - czyni go to jednym z najważniejszych członków podziemia przestępczego w mieście. Istnieją spore szanse, że to sam Jonesborow rozsiewa takie plotki w celach marketingowych, oraz dla zapewnienia sobie bezpieczeństwa.
  • Podobno podczas ostatniego śledztwa małżeńskiego Jonesborow zobaczył przypadkiem transakcję pomiędzy członkami jednego z gangów i kultystami mrocznych bogów. Po tym zdarzeniu zaginął słuch po Ray`u. Jedni twierdzą, że ukrywa się, inni że dorwała go jedna ze stron podejrzanej transakcji.
  • Około dwóch miesięcy temu widziano Jonesborowa jak wchodził do Wieży nieskończoności - głównej siedziby Infinity na Ash. Co szczurzy exprawnik miałby robić w siedzibie Starca, tego nie wiadomo. Podobno na skutek wizyty Jonseborowa około 6 tygodni temu do GEO-9 przysłano kilkuset najemników Lance Security Inc. Najemnicy, działający jakoby w imieniu Infinity, przeszukują najuboższe rejony Slumportu. Nie wiadomo czego szukają.
  • Wieść głosi, że Jonesborow został wydalony z palestry nie za pijaństwo, jak się powszechnie uważa, ale z powodu niepopularnych lewicowych poglądów politycznych i sprzeciwnianiu się powszechnej korupcji w wymiarze sprawiedliwości. Adwokat został wrobiony przez kolegów, Uliczni Oficerowie znaleźli go po anonimowym telefonie w pokoju jednego z tanich hoteli Smoczej Łaźni, wraz z martwą prostytutką. Sprawę zatuszował Syndykat, ale Ray stracił dożywotnio uprawnienia zawodowe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki