FANDOM

Arena 2

Infinity Arena widok z górnych poziomów stadionu.

Prime LGS League to oficjalna nazwa ligi miasta GEO-9, mieszczącego się na planecie Ash. Jest to najpopularniejszy sport w tej metroipolii, który przyciąga dziesiątki tysięcy kibiców, niezależnie od statusu społecznego i ilości posiadanej gotówki.

Popularność Astropiłki jest tak duża, że nawet w czasie kryzysu opłaca się korporacjom utrzymywać własne drużyny, a Infinity utrzymywać położony w GeoCity stadion. Nawet co bogatsze rody z Bariz utrzymują swoje drużyny, gdyż jest to przejaw bogactwa i wyróżnia ich z tłumu podobnych sobie. Pojawiają się również słuchy, iż za niektórymi z zespołów stoją pieniądze Syndykatu, który traktuje drużyny jako możliwość legalnego inwestowania brudnych pieniędzy.

Bilety na mecze są dość drogie, a więc elita ściąga na nie tłumnie, uważając udział w widowisku za oznakę prestiżu. Jednak pod naciskiem rządu, który używa Astropiłki jako "opium dla mas" oraz widząc w tym spory zysk, Infinity zgodziła się na transmitowanie na żywo wszystkich meczy za pośrednictwem Cortexu. Dzięki temu zawody mogą oglądać wszyscy zainteresowani, a każda przerwa w grze jest idealnym momentem do puszczania licznych reklam.

Przeprowadzane ostatnio badania dowiodły, iż transmisje meczy Astropiłki wpływają na ostudzenie nastrojów społecznych oraz na poprawienie wizerunku właścicieli drużyn w oczach kibiców.

StadionEdytuj

[[Infinity Arena|
Komentatorzy

Alan Smith i Martin Tyler - znani komentarzy LGS w sieci Cortex

Stadion]] położony jest w centrum GeoCity, na granicy Infinity Yards i Upperside. Wybudowany został przez władze miasta, jeszcze za czasów świetności Ash. Korporacja Infinity wykupiła prawa do stadionu od miasta i zarządza nim do dziś. Stadion może pomieścić 80 tysięcy kibiców, którym oferuje bardzo wygodne miejsca i nowoczesną infrastrukturę. Po przejęciu przez korporację stadion został nazwany "Infinity Arena", jakkolwiek większość ludzi mówi po prostu "stadion".

DrużynyEdytuj

Wiele jest znanych drużyn we wszechświecie, praktycznie każda w miarę duża i zamieszkana planeta ma swoją ligę LGS i swoje gwiazdy. Na Ash we wszystkich miastach toczą się rozgrywki ligowe. Pod koniec sezonu najlepsze drużyny z każdego miasta rywalizują o Superpuchar. W lidze rozgrywanej w GeoCity gra obecnie 12 drużyn, a aktualnym obrońcą pucharu jest drużyna Rozjemców Ulicznych Oficerów.

Drużyny (oraz ich sponsorzy):

  1. Aquarius Stare DokiAquarius Mining Corp.
  2. Kupcy Nowy Port - Free Trade Coalition
  3. Nieśmiertelni Infinity - Infinity
  4. Podżegacze HetzeraZautomatyzowane Zakłady Hetzera
  5. Młoty z Upperside - Weyland-Yutani
  6. Green Seed Ash HillsGreenSeed
  7. Wataha PodbrzuszaGerard van Dyke (nieoficjalnie: Klan Szarego Wilka)
  8. Łaziebnicy - Klan Platynowej Czapli
  9. Strażnicy Ogona - Klan Złotego Smoka
  10. Rozjemcy - Uliczni Oficerowie
  11. Aniołki MacCormicka - 428 Jednostka Rekrutacyjna
  12. Dworzanie Małe Bariz - Ród Whitehall

GwiazdyEdytuj

Champ

Michael Banias legendarny zawodnik LGS - obecnie właściciel jednej z najlepszych drużyn w Sektorze Issa

Popularność wielkich gwiazd LGS porównywalna jest z celebrytami znanymi z mediów.
  • Michael Banias - najbardziej znany zawodnik LGS w historii. Pomimo, że zakończył karierę 20 lat temu nadal dzierży kilka rekordów rozgrywek. Między innymi rekord największej ilości punktów i największej ilości punków zdobytych w jednym meczu.
  • Daniel "Teutonic Hammer" Bauer - jeden z najlepszych obrońców w historii LGS. Na swoim koncie ma średnio 1.8 wyeliminowanego zawodnika na mecz i 12.9 bloku przy rzutach karnych. Nieoficjalna statystyka podaje, że Bauer, podczas swojej kariery trwale wyeliminował 12 zawodników powodując kontuzje uniemożliwiające im dalszą karierę sportową. Hammer wzbudza powszechny respekt a wielu napastników wręcz boi się stanąć z nim do konfrontacji.
  • Richard "The Duke" Wade - napastnik słynący z niewyparzonego języka i brutalnej gry, dzięki którym zystał ironiczny przydomek "The Duke". Eksperci twierdzą, że gdyby "The Duke" nieco lepiej kontrolował swój wybuchowy temperament miałby szansę być najlepszym napastnikiem grającym obecnie w LGS. Wade jest często zawieszany za swoje niesportowe zachowanie na boisku. Powszechnie znana jest historia gdy podczas meczu wszedł na trybuny i wyrzucił przez okno hali kibica, który głośno dowcipkował na temat jego nadwagi (Wade ma zawsze nieznacznie przekroczoną optymalną wagę, co jednak nie przeszkadza mu w grze).

Plotki i tajemniceEdytuj

  • Nie jest tajemnicą, iż Astropiłka stwarza okazję do sporych zarobków na zakładach. Niektórzy z grubych ryb w środowisku graczy, uważają, iż część meczy jest ustawiana i pozwala na pranie dużych sum przez zaangażowane w rozgrywki klany Syndykatu.
  • Nieoficjalnie wiadomo, iż trzy drużyny są pośrednio kontrolowane przez Syndykat. Należą do nich Wataha Podbrzusza, Łaziebnicy i Strażnicy Ogona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki