FANDOM

Plenty

Logo sieci marketów

Plenty jest siecią kilku niewielkich marketów oferujących średniej jakości produkty, w cenach przystępnych dla przeciętnego przedstawiciela klasy średniej GEO-9. Sieć zaczęła swoje istnienie niedługo po awarii terraformerów i kryzysie jaki to wydarzenie wywołało.

Obecnie sieć liczy kilka sklepów, znajdujących się w Furnasie, CityView, Podbrzuszu, Starych Dokach, Smoczej Łaźni, Ogonie i Alejach Tygrysów. Największy market Plenty znajduje się w Nowym Porcie, pełniąc jednocześnie rolę budynku biurowego oraz mieszkania właściciela sieci.

Tyler SturgeonEdytuj

Założycielem i jedynym właścicielem sieci marketów jest niejaki Tyler Sturgeon. Przed awarią terraformerów Tyler był właścicielem niewielkiego sklepu w Ogonie. Jednak kiedy przyszła recesja, biznes Tylera – podobnie jak wiele innych – zaczął przeżywać poważny kryzys. Tyler zamiast obniżyć loty jeszcze bardziej i zacząć trudnić się sprzedażą tylko ściśle określonych produktów, poszedł w odwrotną stronę. Mając kontakty wśród osób reprezentujących firmy Free Trade Coalition, a także dzięki szybko wyrobionym znajomościom wśród dystrybutorów biomasy, Tyler postanowił otworzyć niewielki market oferujący produkty w sam raz na kieszeń ubożejącego społeczeństwa metropolii. Pierwszy market Plenty otwarł w swojej dzielnicy, czyli w Ogonie. Sklep szybko stał się popularny, co przyniosło Sturgeonowi spory zastrzyk gotówki i pozwoliło na otwarcie kolejnego – tym razem w Alejach Tygrysów. W niedługim czasie Tyler otwarł kilka kolejnych marketów w biedniejszych dzielnicach miasta, a sam przeniósł się do kupionego od miasta budynku w Nowym Porcie, w którym to budynku otworzył kolejny market i urządził sobie biura oraz własne mieszkanie.

SiedzibaEdytuj

Siedzibą Sturgeona i centralą sieci jest trzypiętrowy budynek położony na terenie Nowego Portu. Tyler odkupił go, kiedy jego firma zaczęła się mocno rozwijać i na parterze otworzył kolejny z marketów sieci. Z kolei na piętrze zlokalizował biura firmy, w których obecnie pracuje 18 osób zajmujących się kontaktem z dostawcami, logistyką, kadrami, płacami itd.

Niewiele później po odkupieniu od miasta budynku w Nowym Porcie, Sturgeon wynajął ekipę budowlaną która zaadaptowała ostatnie, trzecie piętro budynku, na apartamenty dla niego. Po kilku miesiącach prac, których efektem jest przestronne mieszkanie o potężnym metrażu, Sturgeon na dobre przeprowadził się z Ogona do nowego miejsca.

PlotkiEdytuj

  • Po mającym miejsce rok temu napadzie na jeden z marketów przeprowadzonym przez Synów Hordy, Tyler wyrobił sobie kontakty wśród gangów z dzielnic w których znajdują się placówki jego firmy. Dzięki temu ma on nie tylko spokój z gangsterami, ale podobno kilka z gangów zobowiązało się za niewielkie profity, w miarę swoich możliwości ochraniać jego sklepy.
  • Podobno Sturgeon wynajmuje za grubą forsę magazyn w Vayas Point. Według plotki ma on w nim przechowywać jakieś drogie i nie do końca legalne towary, dostępne jedynie dla garstki ludzi będących mocno związanych z właścicielem sieci Plenty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki