FANDOM

Pipi.jpg

Pietia "Pipi" Pawłow

Pipi, a właściwie Pietia Pawłow, jest obecnym mistrzem walk bokserskich odbywających się w Grand Sand Arena. Tytuł ten utrzymuje już od wielu lat. Pawłow znany jest z brutalności na ringu i z miażdżącej przewagi nad wszystkimi pozostałymi zawodnikami. Nieoficjalnie wiadomo, że bokser jest faworytem rodziny Szarego Wilka, oraz że swoje ostre nawyki wyniósł z Podziemnej Ligi, w której to rozpoczynał karierę.

HistoriaEdytuj

Powszechnie wiadomo, że Pawłow wychowywał się na ulicy - jedno z wielu dzieci porzucanych przez rodziców w okolicach Slumportu. Pipi jednak wykazał się niespotykaną wytrwałością i nauczył się żyć na własną rękę. Wszystko, czego potrzebował, zdobywał poprzez kradzież lub pobicia i szantaże. Już od małego Pietia cierpiał na nagłe napady agresji, które często doprowadzały go do podejmowania ulicznych bójek. Gdy nieco podrósł postanowił lepiej ukierunkować swój gniew i przystąpił do bijatyk urządzanych przez Podziemną Ligę.

Początki nie były łatwe i Pipi musiał się wiele nauczyć zanim przestał dostawać w kość. Wielokrotnie poważnie bity, młody jeszcze chłopak wracał jednak z powrotem do walk, które sprawiały mu niewysłowioną radość. Podziemna Liga nie tylko dostarczała bokserowi możliwości wyładowania się, ale na dodatek pozwalała mu w ten sposób zarobić pieniądze. Co więcej, Pawłow nie musiał w końcu uciekać po dokonywanych rękoczynach.

W krótkim czasie Pietia stał się czołowym zawodnikiem Podziemnej Ligi , a w równej walce stawić mu czoła mogli tylko najbardziej naszprycowani i zmodyfikowani genetycznie bokserzy. Jego sytuacja uległa dramatycznej zmianie, kiedy podczas jednej z walk w szale zatłukł swojego rywala na śmierć. Nieszczęśnik był członkiem lokalnego gangu i Pipi swym czynem ściągnął na siebie gniew przestępców. Na jego szczęście zainterweniowała rodzina Szarego Wilka, której obserwatorzy od jakiegoś już czasu śledzili upór, wytrwałość i niemałe dokonania zawodnika. Mafiozi zaproponowali Pietii ochronę, oraz możliwość wystąpienia na deskach Grand Sand Arena w oficjalnej lidze. Pawłow ani przez chwilę się nie wahał i z wielką ochotą przyjął oferowane lepsze - w jego mniemaniu - życie.

Wkrótce Pawłow wywalczył sobie drogę do tytułu mistrza. Mimo wzburzenia publiki, która z początku ciężko znosiła dzikość nowego zawodnika, był on zdecydowanym zwycięzcą każdej walki, w której brał udział. Dopiero trzy lata temu pojawiła się nadzieja na zdetronizowanie Pipiego. Niestety pretendent do mistrzowskiego pasa, Mike Abel, został kontuzjowany przed finałową walką z Pawłowem. Pojedynek odwołano i Pietia wciąż pozostaje niepokonanym mistrzem.

PlotkiEdytuj

  • Podobno Pipi podczas walk korzysta z nielegalnych środków dopingujących. Jego siła i brutalność mają być być efektem używanych przez niego sterydów. Pozostaje pytanie, dlaczego nielegalne środki nie zostały nigdy wykryte przez badających go ekspertów. Należy jednak pamiętać że Pietia jest faworytem Syndykatu, a to oznacza że wpływy jego sponsorów są bardzo szerokie.
  • Pipi czasami powraca do Podziemnej Ligi by dać upust emocjom, które zmuszony jest hamować w świetle reflektorów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki