FANDOM

Walki między cynglami syndykatu

Pościg w Nocnym Targu

Popularne powiedzenie głosi, że Aleje Tygrysów budzą się w nocy. To właśnie dzięki takim miejscom jak Nocny Targ zawdzięczają swoją opinię.

W ciasnych uliczkach, pod oszronionymi dachami, mieści się prawdziwy ludzki ul. Dziesiątki straganów zastawionych przeróżnymi towarami tworzy kolorowy labirynt, pachnący ciepłym jedzeniem, perfumami i ludzkim potem. Całość brzmi nieprzerwanym gwarem kupujących, gapiów, ludzi proszących o wsparcie i sprzedawców zachwalających swoje towary. Między staganami można zobaczyć grupki ludzi skupionych na grze w kości czy karty, żebraków proszących o jałmużnę, czy mieszkanki domów uciech reklamujące swoje usługi.

Tutaj znajdują się takie miejsca jak sklep Wielkiego Tsu, Salon szczęścia madame Sofii czy niesławny bar Czarny Lód.

PlotkiEdytuj

  • Od kilku miesięcy w dzielnicy nie widziano cyngli żadnej z rodzin Syndykatu. Wszyscy obawiają się że chwila ciszy to wstęp do kolejnej wojny gangów.
  • Na Targu kupisz wszystko, łącznie z innymi ludźmi. Jeżeli wiesz gdzie pytać kupisz organy, implanty z drugiego obiegu czy niewolników.
  • Na terenie targu ukrywają się kultyści Bogów Hordy. Pod przykrywka sklepów i barów odprawiają swoje plugawe rytuały.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki