FANDOM

Hydra
Myśliwiec głębokiej przestrzeni Hydra to nieco przestarzała konstrukcja zaprojektowana przed niemal 150 laty w laboratoriach Fergusson Areonautic. Hydra była produkowana w wielu stoczniach, na licencji lub na zlecenie Fergusson Areonautic.

Statek został stworzony jako stosunkowo tani w produkcji myśliwiec o bardzo szerokim zastosowaniu zarówno do akcji zaczepnych jak i ochrony większych jednostek. Hydra ma możliwość podczepienia wielu typów uzbrojenia, co wraz z niewielkim kosztem produkcji, przyczyniło się do znacznego przedłużenia żywotności myśliwców. Hydry są wciąż użytkowane jako maszyny patrolowe lub szkoleniowe, mimo znacznie przestarzałej konstrukcji.

Masowa produkcja myśliwców w wielu systemach doprowadziła do rozpowszechnienia Hydr w niemal całej kontrolowanej przez ludzi przestrzeni. Część statków jest w prywatnych rękach, używana przez kompanie najemnicze, piratów, przemytników ale również przez kupców używających myśliwców do ochrony statków handlowych.

Myśliwce Hydra posiadają silniki dorównujące aktualnie używanym, dzięki temu ich osiągi w zakresie przyspieszenia i prędkości niemal dorównują współczesnym konstrukcjom. Kolejną zaletą Hydr są uniwersalne węzły do podpięcia uzbrojenia. Niestety masowa produkcja i oszczędzanie na kosztach materiałów przekładają się na niższą niż przeciętna wytrzymałość pancerzy oraz konieczność wykonywania częstszych przeglądów serwisowych w celu usunięcia regularnie pojawiających się drobnych usterek. Wydajność silników napędowych została osiągnięta kosztem zmniejszonej mocy silników manewrowych. Przez ten zabieg myśliwiec Fergusson Areonautic wolno reaguje na stery.

Zawady myśliwca:

  • Masówka (-25% Wytrzymałości)
  • Ciężki zad (-1 do Zwrotności)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki