FANDOM

Harvester.jpg
Myśliwce atmosferyczne Harvester to prototypowe maszyny, produkowane przez znajdujące się na terenie ashyjskiego miasta GEO-9 Zautomatyzowane Zakłady Hetzera. Harvestery zostały zaprojektowane z myślą o zwiadzie i walkach na niskich pułapach, a przede wszystkim w środowisku miejskim, pomiędzy drapaczami chmur. Te maszyny sa nie tylko szybkie i zwrotne, ale wyposażono je także w rewolucyjny system NULS (NeuroUmbilical Link System), poprawiający umiejętności pilotażu osoby siedzącej za sterami Harvestera. System NULS pozwala na podłączenie układu nerwowego pilota bezpośrednio do SI myśliwca, która w czasie rzeczywistym analizuje sytuację w jakiej znalazła się maszyna i – w razie potrzeby – stymuluje, poprzez impulsy o odpowiedniej częstotliwości, ośrodki decyzyjne w mózgu pilota. Pozwala to na skrócenie czasu, jakiego potrzebuje pilot na reakcję na zagrożenie. A także znacząco poprawia refleks.

Pierwsze 30 tych maszyn jest właśnie testowanych podczas walk z Hordą na Cor, gdzie pilotują je członkowie elitarnej jednostki Upiornych Jeźdźców. Cztery sztuki zostały również przekazane przez Zakłady Hetzera władzom GEO-9, gdzie pełnią funkcję maszyn patrolowo-pościgowych, pilotowanych przez specjalnie przeszkolonych oficerów służb porządkowych.

UzbrojenieEdytuj

W przypadku Harvesterów postawiono na szybkość i manewrowość, kosztem ilości i różnorodności broni. Maszyna posiada następujące uzbrojenie:

  • Podwójne działko pokładowe średniego kalibru RFL-3, wystrzeliwujące z ogromną szybkością pociski plazmowe
  • Kosztem manewrowości i szybkości, Harvestera można dozbroić czterema pociskami rakietowymi ziemia-powietrze Winterhawn

Więcej z Fandomu

Losowa wiki