FANDOM

Mr. Spade
Mr. Spade jest vice dyrektorem wykonawczym Incomp Venture, koncernu zajmującego się produkcją tworzyw sztucznych oraz środków czystości. Firma wykonuje zlecenia dla kilku korporacji, jednak głównymi odbiorcami pozostają Infinity, GreenSeed oraz Pexxon.

Mr. Spade jest bezwzględnym graczem, nie uznającym kompromisu biznesmenem oraz błyskotliwym strategiem. Dzieki radykalnemu podejściu do prowadzenia biznesu, niemałej dozie okrucieństwa oraz niejasnym koneksjom ze światem przestępcznym uratował firmę przez upadkiem podczas kryzysu gospodarczego.

Posiada syntetyczne ciało zaprojektowane i wytworzone na zamówienie w laboratoriach Infinity. Dzięki niemu jest w stanie reprezentować interesy firmy od ponad kilkudziesięciu lat.

Plotki głoszą, że by podpisać kontrakt lub wyeliminować konkurencję jest w stanie uciec się do szantażu, przemocy, oszustwa czy nawet zlecenia morderstwa. Dla własnej ochrony utrzymuje pokaźną armijkę zbirów i najemników z Black Forest Corporation. Zdecydownie nie jest osobą w której ktokolwiek chciałby mieć wroga.

Szkic
Potrzebne wsparcie!

Potrzebujemy twojej pomocy przy edycji tego artykułu. Rozwiń treść i opisy, dodaj linki, wgraj ilustracje. Do dzieła! Nemeziswiki liczy na twoją pomoc!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki