FANDOM

Mike.jpg

Mike Abel

Jeszcze kilka lata temu Mike Abel był najbardziej obiecującą wschodzącą gwiazdą boksu. Oficjalnie zadebiutował trzy lata temu na mistrzostwach Ash w Grand Sand Arena. Wygrywając kolejne walki stał się pretendentem do tytułu mistrza – tym samym byłby pierwszym od lat zawodnikiem, który pokonał Pietię Pawłowa. Do walki jednak nigdy nie doszło – Mike został kontuzjowany podczas ulicznej bójki i nie mógł wziąć udziału w finale turnieju.

Życie przed turniejemEdytuj

Abel nie pochodził z zamożnej rodziny, ale od małego pasjonował się boksem i poświęcił większość życia treningowi. Nim jednak boks stał się jego głównym źródłem dochodu Mike pracował jako magazynier w Goldmine, gdzie zarabiał na utrzymanie siebie i swojej kilkuletniej córki. Matka dziewczynki zginęła w wypadku samochodowym, gdy ta miała 2 lata.

Debiut na deskach Grand Sand Arena miał być punktem zwrotnym dla Abela i jego córki, jednak Mike nie wziął pod uwagę udziału Syndykatu w oficjalnej lidze bokserskiej.

Krótka karieraEdytuj

Turniej trzy lata temu był pierwszym i ostatnim w karierze bokserskiej Mike’a Abela. Bokser wygrywał wszystkie podjęte walki, co sprawiło że stał się nowym faworytem. Nie odpowiadało to mafii przygotowanej na kolejne zwycięstwo Pawłowa. Przed półfinałem do szatni Abela przyszedł wysłannik rodziny Szarego Wilka. Zaproponował Mike’owi duże pieniądze za przegranie najbliższej walki. Bokser nie zgodził się na proponowany układ i walkę wygrał. Wkrótce przekonał się, że mafii nie należy odmawiać.

Jeszcze przed finałem, na jednej z ulic GEO-9, Mike’a dopadli gangsterzy Syndykatu. Samotny bokser nie stanowił wyzwania dla grupy wyszkolonych wykidajłów, którzy obezwładnili go i przetrącili mu nogę w kolanie.

Mimo nowych technik lekarskich otrzymana kontuzja nie tylko zaprzepaściła szansę Abela na mistrzostwo, ale także przekreśliła jakąkolwiek karierę w turniejach bokserskich.

Podziemna ligaEdytuj

Po roku rehabilitacji, Mike próbował wrócić do boksu jednak lekarstwa umożliwiające mu sprawne funkcjonowanie okazały się niedozwolone w oficjalnych walkach, bez nich zaś bokser nie był w stanie już walczyć.

Nie chcąc jednak rezygnować ze swojej pasji Abel zdecydował się na wzięcie udziału w Podziemnych Walkach, gdzie wkrótce stał się jednym z lepszych zawodników. Wprawdzie pozbawiony dawnej chwały, bokser znów mógł porządnie zarabiać na dom. Wtedy też mafia przypomniała sobie o Abelu i zdecydowała, że ten może im się jeszcze przydać.

Praca dla Szarego WilkaEdytuj

Widząc jak dobrze Abel radzi sobie mimo swojej kontuzji, rodzina Szarego Wilka postanowiła zwerbować go jako jednego ze swoich zbirów. Dowiedziawszy się o jego małej córce zaproponowali mu drugi układ. W zamian za usługi dla mafii, roztoczą nad dziewczynką ‘opiekę’ – zapewniając jej dostęp do lepszego życia i gwarantując bezpieczeństwo (także z ich strony). Tym razem Mike wiedział jak brzmi właściwa odpowiedź.

Od tej pory Abel działa dla mafii w zakresie ochrony, egzekwowania należności oraz zastraszania. Swojego podopiecznego rodzina zaopatruje we wszelkie leki potrzebne do wykonywania nowego zawodu.

PlotkiEdytuj

  • Niektórzy mówią, że Abel potajemnie powrócił do walk w kręgu podziemnym i w sekrecie zbiera na transport z Ash dla siebie i swojej córki.
  • Kilka osób twierdzi że Abel utrzymuje kontakty z którymś z gangów działających na terenie GEO-9. Ten gang ma mu niby pomagać w załatwieniu pewnych spraw których Abel nie mógłby załatwić w pojedynkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki