FANDOM

Małe Bariz

Małe Bariz nocą.

Chinatown station 2 by Jett0
Niewątpliwie najbardziej elitarna dzielnica Smoczego Ogona.

HistoriaEdytuj

Małe Bariz powstało na zlecenie Joan Voy, ekscentrycznej szlachcianki posiadającej kilka fabryk na terenie Furnasu. Ten pełen architektonicznego przepychu kompleks wieżowców, ogrodów oraz fontann miał być jej rezydencją podczas częstych wizyt na Ash.

Budowa kompleksu została przerwana przez awarię terraformerów. Joan Voy postanowiła wycofać kapitał z upadającej planety i tym samym sprzedać wszystkie nieruchomości w GEO-9 i innych miastach Ash.

Obecnie Edytuj

Dzisiaj Małe Bariz to najdroższa dzielnica całego miasta. Utrzymanie ogrzewanych od zewnątrz budynków i ogrodów pochłania gigantyczne ilości energii. Jej mieszkańców jednak stać na utrzymanie tak kosztownego miejsca. Mieszkają tutaj główni udziałowcy korporacji wraz z rodzinami, głowy przestępczych syndykatów, dyplomaci czy Barizyska szlachta.

BezpieczeństwoEdytuj

Małe Bariz jest, po Infinity Yards, najbezpieczniejszą dzielnicą GEO-9. Ulic pilnują prywatne siły porządkowe, a dodatkowo każdy liczący się mieszkaniec utrzymuje swoje prywatne siły ochrony. Można przez to odnieść wrażenie, że cała dzielnica szykuje się do wojny, czy oblężenia. Częstym widokiem na ulicach są patrole uzbrojonych strażników, nierzadko wyposażonych w pancerze wspomagane. Po drogach poruszają się głównie opancerzone limuzyny i transportery.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki