FANDOM

Lodowa Galeria to miejsce zlokalizowane w Starych Dokach na końcu niewielkiego cypla wychodzącego wgłęb skutej lodem Zamarzniętej Zatoki. W przeszłości Syndykat zrobił z tego skrawka lądu miejsce, w którym dokonywano na pechowcach egzekucji w wyjątkowo nieprzyjemny sposób - rozebranego do naga delikwenta polewano wodą tak długo, aż ten nie skończył jako zamrożona lodowa statua. Egzekutorzy Syndykatu nie zabierali ciał, zostawiając w tym miejscu imponującą galerię lodowych figur.

Kiedy służby porządkowe dowiedziały się o tym miejscu, dołożyły wielu starań aby wydobyć z lodu wszystkie ciała ofiar zabójców. W konsekwencji Syndykat zaprzestał wykonywania egzekucji w Lodowej Galerii. Pomimo że od tamtego czasu minęło parę lat, a kilka pomniejszych gangów zainspirowanych przeszłą działalnością egzekutorów zwykło dokonywać sporadycznie w tym miejscu egzekucji, ani służby porządkowe ani Uliczni Oficerowie
Gallery
nie kwapią się aby odwiedzać to mroźne i mroczne miejsce, pozwalając trupom tkwić w miejscach w których je pozostawiono.

PlotkiEdytuj

  • Pomimo wielu starań służbom porządkowym nie udało się wydobyć z lodu wszystkich ofiar Syndykatu. W lodzie podobno tkwią nadal ofiary których odnalezienie rzuciłoby całkie nowe światło na kilka niewyjaśnionych spraw.
  • W dokach mieszka mężczyzna który chwali się, że udało mu się kiedyś okraść jedno z zamrożonych ciał. Podobno znalazł on przy ofierze jakieś dokumenty które mogłyby skompromitować kilka ważnych osób. Czy rzeczywiście coś znalazł? A jeśli tak to czemu nie zrobił z danych użytku?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki