FANDOM

Leo Kovac
Leo Kovač to postać z półświatka GEO-9, właściciel i pilot niezależnego transportera klasy EAGLE o dumnej nazwie Slobodna Dalmacija. Biznesmen, niezależny przewoźnik, udziałowiec Free Trade Coalition. Jednocześnie przemytnik, skazany dwoma wyrokami sądu, wielokrotnie oskarżany o piractwo - nigdy nie zebrano wystarczających dowodów by skutecznie postawić mu zarzuty. Prześladowany przez totalitarny system korporacji, jak lubi się przedstawiać; albo przestępca i bezwzględny bandyta, jak widzą go nieliczni stróżowie prawa na Ash.

Historia Edytuj

Leo urodził się, w podupadłej z powodu kryzysu terraformerów, rodzinie klasy średniej. Jego ojcem był Mirko Kovač - inżynier geolog specjalizujący się w zastosowaniach źródeł geotermalnych. Przed awarią terraformerów, ojciec Leo został ściągnięty na Ash przez Infinity, jako jeden z tysięcy pracowników zatrudnionych przy projekcie budowy Geo-terraformerów.

Po awarii i załamaniu koniunktury rodzina Leo utknęła w GEO-9, popadają powoli w coraz większe problemy finansowe. Wychowany w biedzie, nauczony od dziecka nienawiści do korporacji, które zdaniem ojca Leo doprowadziły celowo do awarii terraformerów, wyrastał na ulicach Nowego Portu. Od dziecka miał talent do techniki i różnorakich lewych interesów. Dość szybko zwrócił na siebie uwagę kuzyna ze strony matki - Gorana Dragovicia. Początkowo wykonywał dla starszego kuzyna drobne, niebezpieczne zlecenia. Po osiągnięciu pełnoletności, dzięki pomocy Gorana, w bliżej nieznanych okolicznościach wszedł w posiadanie starego transportera klasy EAGLE. Od tego czasu Leo utrzymuje się głównie z czarterów cargo w pobliżu systemu Eclipse. Nadal blisko współpracuje z Goranem Dragoviciem.

Wygląd i zachowanie Edytuj

Leo ma około 35 lat, jest średniego wzrostu i szczupłej budowy ciała. Znaki szczególne to kolorowe, mistrzowsko wykonane holotatuaże pokrywające całe przedramiona Kovacza.

Obszar działania Edytuj

Slobodna Dalmacija

Jedyna prawdziwa miłość Leo - jego statek

Oficjalnie Leo zajmuje się transportem na średnich dystansach. Podejmuje się niemal każdego zlecenia, o ile jest odpowiednio dobrze płatne. Jego przestarzały i mocno sfatygowany statek nie wytrzyma podróży dalekiego zasięgu, ale doskonale sprawdza się podczas skoków do najbliższych Eclipse systemów planetarnych.

Nieoficjalnie Leo jest prawą ręką Gorana Dragovicia. Zajmuje się głównie przemytem, choć jak wieść niesie maczał palce w wielu nielegalnych interesach kuzyna. Leo i jego transporter stanowią dla Gorana główny kanał przerzutowy nielegalnych towarów i pasażerów poza Ash.

Portem macierzystym Slobodnej Dalmaciji jest Vayas Point. Leo nie posiada własnego biura i wszelkie interesy załatwia za pośrednictwem swojego kuzyna Gorana i jego kantoru znajdującego się w Alejach Tygrysów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki