FANDOM

Mercs
Kowboje to trio łowców nagród pracujących głównie w obrębie planety Ash, choć czasem widywanych także na innych planetach Eclipse. Kowboje nie należą do najbardziej efektywnych łowców, jednak z racji częstego pojawiania się gdzie tylko mogą zdobyć nieco pieniędzy, zyskali sobie pewną sławę. Czasami angażują się także jako najemnicy czy ochrona dla każdego, kto jest w stanie zagwarantować im choć przeciętną zapłatę.

Wśród pozostałych doświadczonych łowców nagród traktowani są raczej z dystansem, jako grupa nieszkodliwych amatorów. Często wykorzystywani są także jako punkt startowy w zawodzie - m.in. znany łowca nagród Kith Werner zaczynał dołączając jako czwarty członek do Kowbojów. Gdy jednak tylko dowiedział się wszystkiego czego mu było potrzeba (gdzie najlepiej szukać zleceń itp.), zostawił Kowbojów, narzekając na ich nieudacznictwo.

W stały skład Kowbojów wchodzą: Unsho Yamadera, Melissa Lee, oraz Daran Blum. Grupa nie posiada określonego przywództwa i dzieli się obowiązkami według potrzeb i umiejętności. Brak zdefiniowanej hierachii często prowadzi do wzajemnych prób wyrolowania się przy podziale łupów.

SkładEdytuj

Unsho YamaderaEdytuj

Unsho Yamadera

Unsho Yamadera

Unsho w Kowbojach spełnia rolę głównego wojownika. Jest najlepszym z trójki zarówno w strzelaniu, jak i w starciach wręcz - Yamadera prawdopodobnie posiada czarny pas w którymś z odłamów dawnych wschodnich sztuk walki. Jego nierozważne podejście do zadań zwykle jednak niweczy akcje Kowbojów i wielu dziwi się, że narwaniec w ogóle jeszcze żyje.

Melissa LeeEdytuj

Melissa pełni funkcję szpiega oraz detektywa. Gdy potrzebne jest zdobycie informacji w terenie, zwykle jest to jej zadanie. Lubuje się w spędzaniu czasu w kasynach takich jak Czerwony Król w GEO-9, oraz na wszelkich większych imprezach na jakie uda jej się wcisnąć. Jej ładna twarz skrywa dość gorący temperament i choć Melissa lubi czasem poflirtować, wielu mężczyzn - wiedząc z kim mają do czynienia - wolałoby nie ryzykować.

Daran BlumEdytuj

Daran Blum rzadko wychodzi z pozostałymi Kowbojami w teren. Jego główną rolą jest namierzanie zleceń oraz wynajdywanie informacji na temat celów łowców. Blum jest całkiem niezłym hakerem Cortexowym, jednak swoje zdolności wykorzystuje głównie dla korzyści tria.

Plotki i tajemniceEdytuj

  • Podobno Unsho powiązany był niegdyś z którąś z rodzin Syndykatu. Z niewiadomych jednak przyczyn odszedł i usilnie stara się, by ścieżki jego i mafii nigdy wiecej się nie spotkały.
  • Za złapanie Melissy Lee także oferowana jest nagroda pieniężna. Łowczyni prawdopodobnie popadła w hazardowe długi i teraz ścigana jest przez ludzi którym jest winna pieniądze.
  • Podobno Kowboje przylecieli na Ash wspólnym statkiem, który podczas przelotu uległ kilku uszkodzeniom. Obecnie trio łowców stara się zebrać fundusze by móc opuścić planetę, jednak zarabianych pieniędzy starcza im jedynie na to by przeżyć, oraz przegrać coś czasem w kasynie.
  • Ponoć stały skład Kowbojów był niegdyś kwartetem. Jeden z członków zginął jednak podczas którejś z akcji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki