FANDOM

Konklawe1.jpg

Sektor: Erion

Układ gwiezdny: T-711

Typ planety: Martwa

Populacja: 6 (plus turyści)

Wokół czerwonego nadolbrzyma krąży twór znany wśród ludzi jako Konklawe. Odkryty prawie siedemdziesiąt lat temu, do dzisiaj jest obiektem badań oraz sporów co do jego przeznaczenia. Grupa sześciu asteroid, których powierzchnie pokryte są tajemnymi symbolami, krążących w odległości 13 kilometrów wokół centralnego punktu którym jest pusta w środku idealna sfera, uważana jest za więzienie jednego z bogów, którym udało się uwolnić. Owa sfera zrobiona jest z nieznanego ludziom materiału pochłaniającego światło.

Przez pierwszych kilkanaście lat po odkryciu była obiektem intensywnych badań, obecnie tylko samotna jednostka badawcza z kilkuosobowym personelem znajduje się na powierzchni jednej z asteroid, kontynuując badania które naukowcy zarzucili jako nie rokujące nadziei na odkrycie czegoś przydatnego w wojnie z bogami.

Teoretycznie uzyskanie pozwolenia na zbliżenie się do Konklawe – a nawet zbadanie jej z powierzchni którejś z asteroid – nie nastręcza wielu kłopotów, ale niewiele osób decyduje się na „turystykę” do opuszczonego więzienia potężnej istoty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki