FANDOM

Train

Kolejka miejska GEO-9

Kolejka miejska jest bardzo szybkim, tanim i popularnym środkiem transportu w GEO-9, zwłaszcza wśród mniej zamożnych mieszkańców. Codziennie dziesiątki magnetycznych wagonów mkną po torach rozwożąc tysiące pasażerów. Kiedyś kolejka łączyła wszystkie ważniejsze dzielnice i punkty metropolii - dziś wiele połączeń jest nieczynnych, głównie z braku ludzi i środków potrzebnych do konserwowania torów i utrzymywania skomplikowanej maszynerii na chodzie. Kilkanaście głównych linii łączy dzielnice - GeoCity, Smoczy Ogon, Piec, Slumport. Na utrzymaniu jej w dobrym stanie zależy głównie zakładom przemysłowym ulokowanym w Piecu, one ponoszą większość kosztów utrzymania kolejki, gdyż to właśnie za jej sprawą pracownicy docierają do fabryk na czas, zapewniając nieprzerwany dopływ siły roboczej i tym samym brak przestojów w dochodowej produkcji.

Rozkład sieciEdytuj

Siec kolejowa

W GEO-9 funkcjonują 3 główne linie kolejowe, oznaczone literami A, B oraz C. Ze względu na wyludnienie miasta zredukowano długość większości linii.

LinieEdytuj

  • Linia kolejowa GeoCity - Małe Bariz ( A1 )
  • Linia kolejowa Furnas - Podbrzusze ( B1 )
  • Linia przelotowa ( C1 ) - główna droga łącząca miasto z portem kosmicznym - Vayas Point.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki