FANDOM

Black dragon

Tatuaż klanowy Czarnego Smoka

Jeden z największych klanów Syndykatu. Klan założony przez zdrajców, którzy opuścili klan Złotego Smoka wkrótce po wybuchu wojny i przyłączyli się do Hidoi. Na ich czele stanął kuzyn renegata, Kagi Kara, ówczesny boss rodziny Cieni. Kagi zmienił nazwę swego klanu, chcąc w ten sposób podkreślić, iż jego ród jest odwiecznym rywalem Złotego Smoka i zrobi wszystko, by doprowadzić do upadku wroga. Po śmierci Hidoi Kara przekazał władzę swojej córce, samemu obejmując zwierzchnictwo nad Szarym Wilkiem – ze zdumiewająco dobrymi skutkami dla obu rodów.

Czarne Smoki to przede wszystkim zabójcy, włamywacze i porywacze. Ograbiają domy wszystkich, którzy nie chcą lub nie są w stanie zapłacić za ochronę. Porywają dla okupu dzieci bogaczy, zwłaszcza przybyszy z innych układów, nie stronią jednak od porwań biedaków – tych wywożą do innych systemów gwiezdnych i sprzedają jako niewolników. Czarne Smoki przyjmują również zlecenia morderstw dziennikarzy, stróżów prawa, członków rodów szlacheckich, gildii oraz korporacji. Czynią tylko dwa wyjątki: nie atakują członków klanu Szarego Wilka ani pracowników korporacji Infinity. O posłuszeństwo i szacunek, jakim Yuki darzy swojego ojca, jest całkowicie zrozumiałe, o tyle jej postępowanie względem najpotężniejszej z istniejących w Eclipse konsorcjów budzi powszechne zdziwienie.

Klan Czarnego Smoka posiada spory potencjał militarny, nie ma jednak praktycznie żadnych wpływów w świecie polityki lub handlu. Trzy setki żołnierzy i zabójców oraz drugie tyle fachowców i służby to wszystko, czym dysponuje Yuki. Siły te wystarczają, by obronić się przed innymi rodzinami, lecz są stanowczo zbyt małe, by Czarne Smoki mogły decydować o sprawach, które mają wpływ na całą planetę.

CzłonkowieEdytuj

  • Yuki – licząca niecałe trzydzieści pięć lat córka niesławnego Kagi jest nie tylko najmłodszym ze wszystkich bossów, ale również jedyną kobietą, jaka wywalczyła to stanowisko od przeszło siedemdziesięciu lat. W czasie wojny podziwiano ją za niezwykłe umiejętności walki. Kobiety zazdrościły jej urody, zaś wrogowie bali się niczym diabła. Yuki słynęła nie tylko z biegłości w mieczu, niezwykle atrakcyjnej figury, ale przede wszystkim z okrucieństwa i mistrzostwa w sztuce zadawania cierpienia. Z czasem nabrała cierpliwości i rozwagi, jednak wciąż zdarza jej się podejmować pochopne decyzje, których potem bardzo często żałuje.

Andrzej "Enc" Stój

Kanoniczny
Kanoniczny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki