FANDOM

Kith
Kith Werner to bez wątpienia jeden z najbardziej znanych i zaciekłych łowców nagród w Eclipse. Zjawia się wszędzie, gdzie pojawia się możliwość dobrego zarobku, niezależnie od wyznaczonego zadania ani też od wyznaczającego zadanie. Znany z braku skrupułów oraz szybkiej reakcji, łowca porywa się tylko na naprawdę grube ryby. Od zawsze towarzyszyła mu też żyłka do przygody i Kith zwykł angażować się w każdą historię niezależnie od perspektyw na jej zakończenie. Jego szybki tryb życia jednak się zakończył, ponieważ Kith niedawno wyruszył za pogłoskami w głąb Labiryntu i jak dotąd nie powrócił.

PrzeszłośćEdytuj

Kith pracuje w zawodzie od bardzo dawna i na jego życiorys składa się sporo ciekawych rozdziałów. Nie wszystkie są powszechnie dostępne - wiele z nich znają tylko nieliczni, choć sporo informacji krąży także w postaci plotek. O Wernerze powstały już prawdziwe legendy i czasem ciężko uwierzyć w ich autentyczność. Jest jednak parę rozdziałów o których wspomina najwięcej osób.

Wyjęty spod prawaEdytuj

Nie każdy o tym wie, ale pierwsze akcje jakie Kith wykonywał z bronią w ręku były akcjami przestępczymi. Łowca nagród uwielbiał zastrzyk adrenaliny od młodych lat i nie raz potrzebował po niego sięgać w nielegalny sposób. Kithowi nie chodziło nawet o samo zabijanie, ale świetnie się czuł gdy wokół działo się wiele rzeczy naraz. Rozróby i demolka stale towarzyszyły jego burzliwemu życiu. Niestety na wszystko co dobre, przychodzi koniec - Kith został złapany i za popełnione przestępstwa zasądzono dla niego 25 lat więzienia. Z wyznaczonej kary odbył jedynie półtora roku, po czym skorzystał z okazji (atak Hordy na Cor) i dał dyla, obezwładniając po drodze paru strażników.

ŻołnierzEdytuj

Przez jakiś czas Werner musiał wymykać się służbom porządkowym, jednak w obliczu ataku Hordy szybko o nim zapomniano. Z braku jakiejkolwiek gotówki zaciągnął się do wojska i przez kolejne kilka lat zajmował się zwalczaniem Hordy. Powtarzalność nowego zadania była jednak dla niego zbyt nieznośna i w końcu Kith zdezerterował, przedostając się samodzielnie do najbliższego miasta, gdzie ukradł mały transportowiec i wydostał się z planety.

Płatny zabójca i ponowne pojmanieEdytuj

Przez jakiś czas przyszły łowca przyjmował zlecenia na zabójstwa. W zawodzie tym przepracował parę lat i zaczął właśnie zyskiwać sobie niezłą reputację, kiedy znowu wpadł - prawdopodobnie wsypany przez jednego ze swych zleceniodawców. Tym razem Werner odbębnił rok odsiadki w więzieniu, nim zaproponowano mu pewien układ. Zabójca miał pozbyć się wpływowej figury, w której morderstwo siły rządowe nie mogły się oficjalnie angażować. Wernera wypuszczono, wyposażając w odpowiedni ekwipunek i obserwowano aż do wypełnienia zadania. Kith nie kazał długo czekać na ten moment.

Kowboje i solowa działalnośćEdytuj

Kithowi spodobało się wykonywanie brudnej roboty zgodnie z prawem i zaczął wkręcać się w towarzystwo łowców nagród. Wkrótce został członkiem działającej głównie na Ash drużyny łowców tytułujących się Kowbojami. Ich wspólne wyprawy nie trwały jednak szczególnie długo. Świeżo upieczony łowca nagród wkrótce uznał, że o zawodzie dowiedział się wszystkiego czego mu było trzeba by działać samodzielnie, a swoich współpracowników uznał za bandę nieudaczników. Zostawił ich i przez kolejne lata budował reputację najlepszego łowcy nagród, krążąc po układzie.

Życie prywatne i zniknięcieEdytuj

Niewielu o tym wie, ale stosunkowo niedawno Wernera naszła chęć na przystopowanie. Podobno nawet ożenił się i dorobił się dziecka. Wkrótce jednak zatęsknił do dawnych emocji i powrócił do zawodu, co jakiś tylko czas dowożąc do domu zarobione pieniądze. Ostatnio powrócił na Ash, by w GEO-9 zbadać pogłoski o chronionych przez mutantów tajemnicach Labiryntu. Od tej pory słuch o nim zaginął.

PlotkiEdytuj

  • Podobno Kith nigdy nie zapomniał tego jak wsypano go niegdyś służbom porządkowym i od lat zatacza coraz węższe kręgi wokół winnego.
  • Nie jest do końca jasne, czy umowa Wernera w związku z którą wydostał się na wolność została całkowicie wypełniona. Niektórzy mówią, że łowca wciąż musi co jakiś czas wykonywać specjalne zadania by uniknąć powrotu za kratki.
  • Podobno Kith po przybyciu do GEO-9 nie udał się bezpośrednio do Labiryntu - kilka osób widziało go wchodzącego i wychodzącego z terenu Infinity Yards. Na tej podstawie snuje się hipotezy o ukrytym prawdziwym celu wizyty Wernera na terenie kontrolowanym przez Dzieci Labiryntu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki