FANDOM

Kazue Gendo.jpg

Gendo pali papierosa w jednym z pomieszczeń Zielnego Dachu

Mistrz Gendo, otoczony złą sławą badacz ludzkiej natury i koneser alkoholu, sztuki oraz halucynogennych ziół.

Badacz natury człowiekaEdytuj

W oku błysk stali,
niewypowiedziane słowa
sekrety ożywają

Badania istoty człowieczeństwa, jakie prowadzi Gendo, nie są jedynie teoretyczne. Pełniąc funkcję mistrza tortur klanu Czarnego Smoka, Gendo ma okazję do praktycznych badań. Po mieście krążą legendy o niewyobrażalnym okrucieństwie mistrza tortur. Podobno podczas przesłuchań, Gendo używa bólu by zajrzeć w duszę swojej ofiary i bezpośrednio z niej wyrwać zeznania i odpowiedzi. Jak sam twierdzi, umiejętność tę zawdzięcza - ku wielkiemu wstydowi swojego nauczyciela - wypaczonym naukom starego mistrza - Shena Woo.

Artystyczna dusza, lub raczej szaleństwo, nakazują Gendo upamiętniać każde ze swoich dokonań. Każdą z ofiar uwiecznia w krótkim haiku, najczęściej recytowanym na spotkaniach klubu poezji w Zielnym Dachu. Podczas owych recytacji cały klub zamiera ze strachu przed gniewem mistrza tortur, jaki ten może okazać, gdy stwierdzi że jego haiku nie zostało należycie docenione przez publikę.

Fakty z życiaEdytuj

Gendo jest osobą tajemniczą i bardzo niewiele wiadomo o jego przeszłości. Oto nieliczne znane fakty z jego życia:

  • Był jednym z dzieci ulicy żyjących na terenie Smoczego Ogona - aby przeżyć kradł i wykonywał proste prace. Nie wiadomo w jaki sposób znalazł się na ulicy.
  • Terminował przez dłuższy czas u Starego Żurawia. Poznał tam sztukę medycyny naturalnej, psychologii oraz wiele mistycznych metod starego farmaceuty. Porzucił dalsze praktyki po kłótni z mistrzem.
  • Klan Czarnego Smoka chętnie przygarnął wychowanka szanowanego Shena Woo. Gendo szybko zaczął awansować w hierarchii klanu.
  • Gendo wydaje się być pewny o swoje bezpieczeństwo. Zawsze towarzyszy mu około sześciu ochroniarzy, jednak to ponoć jego reputacja i ponadprzeciętne zdolności psioniczne mają mu zapewniać nietykalność.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki