FANDOM

Kara
Szef Klanu Szarego Wilka ma przeszło pięćdziesiąt pięć lat, jednak wygląda na dobre dziesięć lat mniej. Wciąż jest zabójczo przystojny, co zresztą bezwzględnie wykorzystuje w kontaktach z kobietami, zwłaszcza dysponującymi wielką władzą. Kara nie waha się przed niczym, byle zmiażdżyć wroga. Jest równie okrutny względem nieprzyjaciół, co w stosunku do sług, którzy go zawiedli. Stara się zniszczyć każdego, kto sprzeciwi się jego woli. Łatwo ulega emocjom, bardzo często działa pod wpływem impulsu. Mimo, że jedynymi środkami perswazji, jakie uznaje, są przemoc i tortury, a przyjaciół rodziny Wilka można policzyć na palcach jednej ręki, to właśnie ten klan najszybciej odbudowuje siły po zakończonej wojnie. W ostatecznym rozrachunku to Kagi Kara ma rację – strach, przemoc i terror wystarczą, by zdobyć posłuszeństwo poddanych i napełnić kieszenie złotem.

Historia Edytuj

Obszar działania Edytuj

Szkic
Potrzebne wsparcie!

Potrzebujemy twojej pomocy przy edycji tego artykułu. Rozwiń treść i opisy, dodaj linki, wgraj ilustracje. Do dzieła! Nemeziswiki liczy na twoją pomoc!

Kanoniczny
Kanoniczny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki