FANDOM

Chandler
Jednym z najbardziej znanych detektywów GEO-9 jest Jeremy Walker, niegdyś jeden z Ulicznych Oficerów. Choć oficjalnie nigdy nie złożył odznaki, od paru lat zajmuje się głównie prywatną działalnością. Czasem pomaga swoim byłym partnerom, lecz głównie swoimi zdolnościami dedukcyjnymi, nie zaś jako siła porządkowa.

Jeremy zwykle porusza się w znoszonym prochowcu i stara nie wyróżniać się z tłumu. W razie niebezpieczeństwa woli uciec lub zniknąć - wyćwiczył się w szybkim poruszaniu się po najbardziej zapuszczonych uliczkach miasta. W ostateczności jednak sięga po nieodłączny pistolet i pokazuje czego nauczył się w U.O.GEO-9.

Mieszkanie i biuro Walkera znajduje się w Ash Hills - duży popyt na usługi miejskiego tropiciela powoduje, że były Oficer nie narzeka na brak gotówki.

Wczoraj i dziśEdytuj

Jeremy zaczynał w GEO-9 jako Uliczny Oficer. Wkrótce jednak okazało się, że sposób działania Oficerów zasadniczo różni się od wizji wymarzonego zawodu Walkera. Jego nowa praca wymagała bezwzględności i szybkiego spustu, a metody wykorzystywane przez współpracowników rzadko spełniały reguły czystej gry. Jeremy'ego w prawdzie można spokojnie zaliczyć do ludzi niebezpiecznych, jednak od zawsze był zwolennikiem pracy ściśle umysłowej. Wkrótce więc służba w U.O.GEO-9 zaczęła go przerastać i Walker zdecydował się odłożyć odznakę.

Podjął pracę jako prywatny detektyw i szybko zyskał sobie reputację specjalisty od rzeczy zagubionych (lub - w sumie częściej - osób zagubionych). Jeremy wykonuje sporo pracy dla służb porządkowych - namierza przestępców, uciekinierów i wszelkich niezidentyfikowanych sprawców zbrodni. Głównym jednak źródłem dochodu detektywa są zlecenia prywatne. GEO-9 to prawdziwy gąszcz pułapek, gangów i wszelkiego rodzaju innych niebezpieczeństw, często więc zdarza się, że ludzie w nim przepadają. Zainteresowani, których stać na najlepszych profesjonalistów, nie raz wynajmują wtedy Jeremy'ego Walkera by odnalazł zgubę.

PlotkiEdytuj

  • Podobno jak każdy szanujący się detektyw-pasjonat, Jeremy posiada swoją Nemezis, którą próbuje namierzyć już od jakiegoś czasu. Prawdopodobnie jest to jedynie wymysł brukowców goniących za sensacją, lecz w mediach nie raz wspomina się o tym, że jest to kobieta.
  • Mówi się, że to Walker skierował do Czarnego Lodu Jacka Zahna, po wstrząsającej dla członków U.O.GEO-9 śmierci Kitty Vance. Detektyw nie lubi komentować swojego udziału w dokonanej tam masakrze.
  • Ponoć Walkerowi zdarza się także brać mniejsze zlecenia, głównie by wesprzeć niewinne ofiary, których nie stać na jego pomoc. Stara się jednak by wieści o jego działaniach charytatywnych nie stały się nazbyt popularne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki