FANDOM

Zahn.jpg

Jack Zahn jest członkiem U.O.Geo-9 i to jednym ze skuteczniejszych. Pracuje w pojedynkę, ale towarzystwo nie jest mu też potrzebne - doskonale daje sobie radę w każdej opresji w której się znajdzie. Bywa zimny, brutalny i wyrachowany. Nie toleruje zbrodniarzy i gotów jest poświęcić parę niewinnych żyć by dostać się do swojego celu. Ci którzy go znają nazywają go "Wściekłym Psem", ponieważ gdy raz zwęszy przestępcę nie spocznie dopóki go nie dorwie.

Jack znajduje się w zaciekłym konflikcie z rodziną Czarnego Smoka, którego członkowie stanowią główny cel jego kul. Największe przerażenie budzi jednak głównie w Smoczym Ogonie, gdzie jego akcje odcisnęły szczególne piętno.

Masakra w Czarnym LodzieEdytuj

Zahn jest najlepiej znany z masakry dokonanej w barze Czarny Lód, położonym w Nocnym Targu. Jeszcze kilka lat temu Jack nie pracował w pojedynkę, a w duecie z równie powabną co zabójczą Kitty Vance. Razem dokonywali wielu ryzykownych i brawurowych akcji, często narażając się na gniew Syndykatu. Wszystko skończyło się gdy członkowie Czarnego Smoka dorwali Kitty i zakatowali ją na śmierć.

Wbrew radom innych Ulicznych Oficerów Zahn nie czekał aż ludzie Czarnego Smoka przestaną go szukać, a odnalazł ich sam - właśnie w barze Czarny Lód. Nie wiadomo jak dokładnie zdołał wywrzeć swą zemstę w tak makabryczny sposób, ale Ci, którzy byli akurat w pobliżu mówią że wszedł do baru frontowymi drzwiami, zaś wychodząc pozostawił za sobą tylko martwe ciała.

Faktem jest, że podczas strzelaniny wynikłej w Czarnym Lodzie zginęło 18 osób, w tym 10 gangsterów z Czarnego Smoka - pozostali byli cywilami lub drobnymi przestępcami. Od tego czasu Czarny Smok i Jack Zahn prowadzą ze sobą zaciekłą wojnę.

PlotkiEdytuj

  • Podobno Jacka i Kitty łączyło coś więcej niż tylko wspólna praca, co tłumaczyłoby tak straszliwy odwet ze strony Wściekłego Psa.
  • Niektórzy przechodnie wspominają, że w porachunkach w Czarnym Lodzie Zahnowi towarzyszył jeszcze jeden mężczyzna, którego rysopis pokrywa się z wizerunkiem Szalonego Jake'a.
  • Wielu ludzi twierdzi, że Zahn nie jest zwykłym człowiekiem i na przestrzeni ostatnich lat wielokrotnie ulepszał swój organizm z pomocą różnorodnych wszczepów, implantów, lub innych modyfikacji genetycznych.
  • Krążą plotki o pozbawieniu Jacka jego tytułu Oficera z powodu nieczystych metod jakich używa w walce z przestępczością. Fakt jednak że jest równocześnie diabelsko skuteczny każe sądzić że dymisja nie dojdzie do skutku w najbliższym czasie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki