FANDOM

Immel Hakem.jpg
Kathelyne Hakem.jpg

Kathelyne Hakem - córka i pierwszy oficer Hakema

Kapitan szybkiego statku klasy Siren II, o nazwie Hua. Zasłynął w kilku sektorach jako bezwzględny pirat, szabrownik, ale też jeden z najskuteczniejszych zwiadowców.

Zwiadowca i bohater wojennyEdytuj

Ponad sześć lat temu, kapitan Hakem cieszył się zupełnie inną sławą. Powszechnie uważano, że jest w stanie wlecieć do paszczy kosmicznego krakena i wrócić by złożyć raport o tym co ostatnio jadł. Jednak weteran wielu bitew i kosmicznych rajdów pewnego dnia nie powrócił po zakończeniu swojej misji. Przepadł bez wieści na dwa lata, by wrócić jako bezwzględny pirat.

UpadekEdytuj

Podczas awaryjnego, dokonanego bez niezbędnych przygotowań, skoku podprzestrzennego Hakem doznał objawienia. Kiedy jego statek trzeszczał i rozsypywał się pod wpływem przeciążeń, jego umysł wypełniał sie wizjami i tajemną wiedzą. Po tym incydencie oddał się bez reszty badaniu tajemnic podprzestrzeni.

Podprzestrzenna mistyka

Wraz z każdym skokiem przychodziły kolejne wizje, niewyobrażalne obrazy i wiedza wykraczająca poza granice naszych wymiarów. Załoga statku również otrzywymwała wizje, lecz nigdy nie były one tak silne jak te zsyłane na kapitana. Opętany chęcią doznawania kolejnych wizji oddał się bez reszty badaniom czarnej magii. Wraz z pomocą córki Kathelyne, będącej całkiem utalentowaną psioniczką, udało mu się nawiązać kontakt z jakimś bytem zamieszkującym przestrzeń skokową.

Postrach galaktykiEdytuj

W przeciągu ostatnich sześciu lat jego załoga splądrowała ponad pięć statków transportowych oraz dwa statki kolonizacyjne. Ponadto, kapitan ma na swoim koncie 200 zniszczonych satelit, ponad sześćdziesiąt zestrzelonych małych statków oraz niezliczone ucieczki przed siłami porządkowymi i łowcami nagród. Najbardziej brawurową akcją kapitana i jego statku było zniszczenie jednego, i poważne uszkodzenie trzech kolejnych statków wojskowych zadokowanych przy stacji naprawczej.

Nadludzkie szczęścieEdytuj

Przemykanie niezauważonym przed nosem naszpikowanych sensorami statków, łamanie blokad, pojawianie się w odpowiednim miejscu i odpowiednim czasie to wizytówki Immela Hakema. Wiele osób twierdzi, że kapitan posługuje się czarną magią by czynić swój statek niewykrywalnym oraz przewidywać z niezwykłą precyzją miejsce pojawienia się po skoku podprzestrzennym.

ArmadaEdytuj

Z niejasnych powodów Immel Hakem prześladuje statki Armady. Samotne statki odłączające się od grupy po nieudanym skoku, są ulubionym celem Hakema. Do innych popularnych ofiar Hakema neleżą górnicy z Konwoju. Podobno Hakem chce od władz Armady czegoś, czego ta bardzo nie chce mu oddać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki