FANDOM

Hua.jpg
Prototyp serii Siren II. Przekazany kapitanowi Hakemowi w ramach pierwszych testów. Zaginął podczas jednej z pierwszych misji, po awarii silnika podprzestrzennego.

W odróżnieniu od innych statków tego typu, został wyposażony w eksperymentalny system walki informacyjnej - Orpheus.

ObecnieEdytuj

Hua nie został zniszczony podczas nieudanego skoku. Doznał licznych uszkodzeń, jednak po kilku tygodniach napraw nadawał się do ponownego użytku. Kapitan nigdy nie zdecydował się wrócić do starego zajęcia i wykorzystując przejęty statek zaczął trudnić się piractwem, siejąc postrach w okolicznych sektorach.

System OrpheusEdytuj

Zaprojektowany do prowadzenia walki informacyjno-psychologicznej, miał niszczyć systemy komputerowe oraz dezinformować sensory przeciwników, jednocześnie pozostając niewykrytym. Jedną z funkcjonalności miało być wysyłanie sygnałów podprogowych, powodujących u załogi wrażego statku ataki psychozy i paniki.

Podczas awaryjnego skoku, system został uszkodzony i uruchomił systemy bojowe, biorąc na cel umysły załogi Hua.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki