FANDOM

Horda

Come get some!

Nazwa, jaką ludzie nadali tworom Pożeracza Światów, doskonale odzwierciedla ich charakter. Mrowie paskudnych, agresywnych i pozbawionych inteligencji istot ma tylko jeden cel - zniszczyć ludzkość oraz wszystko, czego dokonała. Kierowane wolą swego pana, obdarzone sprytem i instynktem drapieżcy, plugawe monstra Hordy przemierzają Galaktykę w poszukiwaniu zaludnionych przez człowieka światów – by je najechać, wymordować wszystkich mieszkańców i zetrzeć wszelki ślad po ludzkości. Kreatury Pożeracza nie budziłyby tak wielkiego przerażenia, gdyby były po prostu drapieżnikami. Człowieka ogarnia jednak strach na myśl, że potwory stworzono z myślą o anihilacji rodzaju ludzkiego. Mówi się, że bestie odczuwają przyjemność jedynie w chwili, gdy zatapiają kły i szpony w ciałach ludzi. Sama stanowi synonim bólu, krwi, śmierci oraz zła. Sama perspektywa ujrzenia jednej z kreatur Pożeracza Światów paraliżuje przeciętnego człowieka. W przypadku konfrontacji zginie zapewne bez walki, zdjęty śmiertelnym lękiem. Bohaterowie graczy należą do nielicznych, którzy są w stanie mierzyć się z potwornościami Wija Pustki. „Plugawe bestie o bluźnierczych kształtach” to zwrot, który najlepiej oddaje wygląd i zachowanie tworów Wija Pustki. [1].

PrzypisyEdytuj

  1. Andrzej 'Enc' Stój "Nemezis", s. 181-182
Szkic
Potrzebne wsparcie!

Potrzebujemy twojej pomocy przy edycji tego artykułu. Rozwiń treść i opisy, dodaj linki, wgraj ilustracje. Do dzieła! Nemeziswiki liczy na twoją pomoc!

Kanoniczny
Kanoniczny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki