FANDOM

Korporacja wywodząca się z Bariz. Zajmują się głównie projektami dotyczącymi agrokultury i genoinżynierii. Obecnie spółka jest potentatem na rynku producentów żywności, dzięki swym olbrzymim farmom hydroponicznym zbudowanym wokół GEO-9.

Historia Edytuj

Green-Seed-00

Plakat reklamowy GreenSeed

Przedstawicieli GreenSeed sprowadzono do GEO-9 w celu realizacji projektu olbrzymiego parku reprezentacyjnego, znanego obecnie jako Ogrody Vros. Dzięki temu projektowi korporacja zyskała znaczącą pozycję na rynku usług agro Ash. Wkrótce po zakończeniu budowy Ogrodów firma zadecydowała o przeniesieniu znacznej części operacji do GEO-9. GreenSeed wykupiło duży teren w dzielnicy GeoCity, na którym zbudowano nowe centrum operacyjne korporacji. Koroną GreenFields jest niezwykły, położony w centrum Małego Bariz, unoszący się w powietrzu dzięki graviterom, wieżowiec. Nowa siedziba miała stanowić symbol gwałtownego rozwoju GreenSeed oraz jej potęgi.

Po awarii terraformerów i tajemniczej śmieci pierwszego dyrektora GreenSeed w GEO-9, Johna Vrosa, firma ukierunkowała swoje wysiłki na rozwój upraw hydroponicznych. Dzięki tej niezwykle trafnej decyzji, spółka zajmuje jedno z czołowych miejsc nie tylko wśród firm działających na Ash, ale w całym układzie Eclipse, osiągając ogromne dochody dzięki sprzedaży produktów żywnościowych.

Obszar działania i wpływy Edytuj

GreenSeed jest jednym z najważniejszych producentów tak potrzebnej na Ash żywności, posiadając pozycję monopolisty, jeśli chodzi o uprawy hydroponiczne w GEO-9.

Tajemnicą poliszynela są działania GreenSeed na polu inżynierii genetycznej. Oficjalnie spółka prowadzi badania jedynie w celu poprawy wyników otrzymywanych z upraw, choć plotka głosi, że zainteresowania korporacji są dużo szersze.

Po upadku NuGen, GreenSeed przejęło znaczną część majątku upadłej korporacji, w tym liczne laboratoria i terabajty danych naukowych. Podobno GreenSeed kontynuuje wiele projektów badawczych NuGen.

Korporacja posiada szerokie wpływy w całym układzie Eclipse, jej przedstawicieli można spotkać niemal w każdej większej kolonii Sektora Eclipse.

Członkowie Edytuj

  • John Vros – pierwszy dyrektor oddziału GreenSeed w GEO-9 . Bezpośrednio nadzorował realizację pierwszego projektu korporacji w GEO-9, budowy parku, noszącego aktualnie jego imię – Ogrodów Vros. Dyrektor Vros został znaleziony martwy na jednej z alejek Ogrodów, wkrótce po wystąpieniu globalnej awarii terraformerów.
  • Aaron Pavlom – dyrektor wykonawczy GreenSeed. Osobistość otoczona czarną legendą sadystycznego przełożonego, bezwzględnego biznesmena, który własną matkę i duszę zaprzedał diabłu w zamian za władzę.
  • Ariel Weintraub - główny bioinżynier GreenSeed. Głowa departamentu rozwoju korporacji.

Plotki Edytuj

  • Naukowcy GreenSeed opracowali modyfikację genetyczną umożliwiając uprawę roślin w warunkach naturalnych Ash. Dzięki tej przełomowej technologii możliwe byłoby ponowne zaludnienie części powierzchni planety i odwrócenie lub choć zahamowanie procesu zamarzania Ash. Technologia jest ukrywana, gdyż jej wykorzystanie zachwiałoby podstawowym źródłem dochodów korporacji, jakim są uprawy hydroponiczne. Inni twierdzą, że technologia jest niedopracowana i może prowadzić do niekontrolowanego skażenia genetycznego.
  • Kilka miesięcy temu Gońcy dokonali udanego rajdu na jedno z laboratoriów Green Seed. Ich łupem padły podobno niezwykle cenne i tajne dane. Plotka głosi, że członkowie Gońców, którzy brali udział w rajdzie, zostali podobno zakażeni nieznanym wirusem. Część z nich wykształciła dodatkowe zmysły – widzą w podczerwieni, wyczuwają pole elektromagnetyczne. Podobno to nie wszystkie skutki zakażenia, u części Gońców pojawiły się przerażające mutacje. Fakty wyglądają tak, że GreenSeed wyznaczyła nagrodę za schwytanie uczestników rajdu. Kilku Ulicznych Oficerów i znanych łowców nagród skuszonych nagrodą podjęło już trop.
  • Aktualny Dyrektor Wykonawczy GreenSeed Aaron Pavlom jest ponoć opętany wizją życia wiecznego. Podobno skompletował specjalny zespół badawczy, który zajmuje się opracowywaniem danych uzyskanych po NuGen, dotyczących modfykacji genomu ludzkiego. Zespół poszukuje uniwersalnego panaceum i sposobu na przedłużanie życia w nieskończoność. Zespól Pavloma współpracuje podobno w tajemnicy razem z naukowcami Geomedica.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki