FANDOM

GeoSands.jpg

Jeden ze starych plakatów reklamujących imprezę studencką w GeoSands

Straż GroSands.jpg

Po oddaniu ostrzegawczej serii z broni maszynowej nadszedł czas na zadawanie pytań

Wybrzeże całego GeoCity. Popularne miejsce wypoczynkowe, ale też granica między spokojną korporacyjną dzielnicą, a przemytnikami, szabrownikami, gangami i inną hołotą z pozostałych części miasta.

HistoriaEdytuj

Przed awarią terraformerów GeoSands było słoneczną, złotą plażą otaczającą piekną dzielnicę korporacyjną. Bogaci wypoczywali tutaj w nadmorskich hotelach, spa i kurortach. Kwitły sporty wodne takie jak: kitesurfing, klasyczny surfing oraz piłka plażowa. Piękne, skąpo ubrane dziewczyny przechadzały się po promenadzie lub opalały na złotych piaskach jednej z plaż. Wysportowani mężczyźni rywalizowali w sportach i zdobywaniu względów opalających się dziewczyn. Wszystko przypominało obraz z pocztówki lub folderu reklamowego.

Wraz z obniżeniem się temperatury, plaże i sporty wodne straciły na popularności, jednak sama dzielnica ciągle pozostawała centrum aktywnego wypoczynku. Hale sportowe, z Grand Sand Arena na czele, czy też piękne Ogrody Vros przyciągały turystów i zapewniały mieszkańcom miasta możliwość interesującego wypoczynku.

Kiedy zamarzła zatoka, pojawił się inny problem. Po skutej lodem zatoce, do dotychczas bezpiecznego GeoCity, zaczęły docierać bandy uchodźców z biedniejszych i słabiej ogrzewanych części miasta. Wraz z nimi przyszły bandy złodziei, szabrowników oraz uzbrojonych bandytów. W obawie o bezpieczeństwo obywateli powołano specjalny oddział, mający zabezpieczyć plażę i zapewnić spokój mieszkańcom GeoCity.

ObecnieEdytuj

Dzisiaj GeoSands nie przypomina obrazka z pocztówki. Chociaż zadbane, czyste i regularnie odśnieżane, zamieniło się w dziwną hybrydę nadmorskiego kurortu i pilnie strzeżonej strefy granicznej. Odwiedzający przywykli do widoku plaż umocnionych zasiekami z drutu kolczastego i zmotoryzowanych grup strażników patrolujących skute lodem morze.

Aktywny wypoczynekEdytuj

Pomimo wielu niedogodności dzielnica nie traci na popularności. Na specjalnie wydzielonych terenach ludzie spędzają czas, uprawiając odpowiednie do temperatury sporty takie jak jazda na skuterach śnieżnych czy na łyżwach. Regularnie organizowane walki na Grand Sand Arena dostarczają emocji niczym przez dziesiątkami lat, a wiecznie kwitnące Ogrody Vros zachwycają bardziej niż przed katastrofą.

Życie na granicyEdytuj

Strażnicy graniczni słyną z wyznawania zasady "Najpierw strzelaj, pytaj później". Wypadki w złym identyfikowaniu zagrożenia są na porządku dziennym, dlatego wielu fanom dalekich wycieczek zaleca się noszenie specjalnych identyfikatorów ułatwiających poprawne rozpoznanie.

Miejsca godne uwagiEdytuj

  • Grand Sand Arena - kompleks sportowy, bardzo popularny wśród miłosników sportów walki i mocnych wrażeń.
  • Ogrody Vros - zamknięty pod kopułą system ogrodów. Ostatnie, dostępne publicznie, zielone miejsce w całym GEO-9.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki