FANDOM

Terraforming

Planeta w ostatnim stadium terraformingu

Firma terraformerska założona przez dr Stefana Beckera, pioniera w dziedzinie zastosowania energii geotermalnej do zasilania kompleksów terraformujących. Odpowiada za projekt i budowę wszystkich geoterraformerów w GEO-9, oraz większości tego typu konstrukcji na Ash.

Historia Edytuj

Korporacja powstała po odejściu z Weyland-Yutani dr Stefana Beckera, głównego specjalisty od zastosowań energii geotermalnej dla celów inżynierii planetarnej. Wraz z dr Beckerem z WY odszedł niemal cały dział badawczy zajmujący się projektem geoterraformerów. Przyczyny odejścia naukowca są bliżej nieznane. Plotki głoszą że Becker sprzeciwił się ukrywaniu wyników badań nad geo-terraformerami, w związku z powszechnym używaniem przez WY generatorów plazmowych do zasilania terraformerów. Stefan Becker powołał do istnienia nową firmę, która podjęła badania prowadzone pierwotnie dla Weyland-Yutani. Od początku firmie towarzyszyły duże kontrowersje, wobec próby zgłoszenia przez WY patentu na stosowanie geo-terraformerów, oraz pozwu przeciwko Beckerowi o całość danych badawczych uzyskanych podczas pracy dla WY.

Obecnie Edytuj

Aktualnie korporacja prowadzi kilka dużych projektów terraformerskich w sektorze Eclipse i sąsiednich sektorach. Prace Geines Manufacturing na Ash pokazały, że geo-terrafomery są bardziej niezawodne od tradycyjnych, pracując jeszcze długo po wyłączeniu klasycznych terraformerów.

Szkic
Potrzebne wsparcie!

Potrzebujemy twojej pomocy przy edycji tego artykułu. Rozwiń treść i opisy, dodaj linki, wgraj ilustracje. Do dzieła! Nemeziswiki liczy na twoją pomoc!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki