FANDOM

Avernus.jpg

Niezależny transportowiec "Avernus" przełamuje blokadę Universal Exports

Federacyjna organizacja kupiecka, zrzeszająca wiele małych firm przewozowych, niezależnych od wielkiego biznesu. Nazywana przez propagandę korporacyjną „Koalicją piratów i przemytników” (w czym oczywiście jest sporo przesady). Koalicja jest luźnym i niejednorodnym zlepkiem indywidualistów, świadomych że aby przetrwać muszą działać wspólnie. Różnorodność jest z jednej strony największą siłą Koalicji, z drugiej strony jej największą słabością. Do organizacji należą osoby o kompletnie odmiennych poglądach dotyczących niemal każdego aspektu życia, od podejścia do przestrzegania prawa po poglądy religijne i etyczne. Łączy ich tylko jedno – umiłowanie wolności i wolnego rynku. Można tu znaleźć organizacje działające na skraju prawa (a często nawet poza prawem) oskarżane o piractwo, przemytników i wolnych strzelców, a z drugiej strony klany kupieckie – bardzo konserwatywne, ściśle przestrzegające prawa i tradycji rodziny żyjące na statkach będących własnością danego klanu.

Historia Edytuj

Koalicja Wolnego Handlu została powołana (choć bardziej na miejscu byłoby powiedzieć, że wyewoluowała) jako organizacja chroniąca swoich członków przed próbami eliminacji konkurencji ze strony megakorporacji – czy to metodami ekonomicznymi czy militarnymi. Stanowi jeden z bastionów wolnej konkurencji i walki z monopolem dużych korporacji w handlu pangalaktycznym.

Obszar działania i wpływyEdytuj

W praktyce Koalicja jest jedną z niewielu organizacji konkurujących z wielkimi korporacjami na rynkach handlu międzysystemowego. Jest to przyczyną nieustającej wojny podjazdowej prowadzonej przez korporacje przeciwko Koalicji (i vice versa).

Członkowie Edytuj

  • Anton Porębski - jeden z najbardziej osławionych kapitanów niezależnych transportowców. Jest właścicielem i dowódcą "Makarova" tansportera klasy SECTORAL, powszechnie znanego w całym Sektorze Eclipse. Kapitan Porębski był wieloktorie posądzany (a nawet skazany) za akty piractwa i przemytu.
  • Leo Kovač - niezależny przewoźnik, operujący na terenie GEO-9, trzeciego co do wielkości miasta Ash. Jest postrzegany jako człowiek z półświatka przestępczego, był dwukrotnie skazany za przemyt, posądzany o piractwo. Podejrzewany o powiązania z Syndykatem.

Plotki Edytuj

Szkic.png
Potrzebne wsparcie!

Potrzebujemy twojej pomocy przy edycji tego artykułu. Rozwiń treść i opisy, dodaj linki, wgraj ilustracje. Do dzieła! Nemeziswiki liczy na twoją pomoc!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki