FANDOM

Faraway
Faraway to pseudonim ubóstwianego przez media i młodzież GEO-9 DJ'a i prowadzącego licznych audycji radiowych i Cortexowych. W swoich audycjach i utworach często nawołuje do buntu przeciw słabemu rządowi, obalenia korporacji i czynnemu przeciwstawianiu się gangom i U.O.GEO-9.

Wielokrotnie ścigany pod zarzutami podżegania, deprawacji młodzieży oraz nielegalnego handlu żywnością nigdy nie został aresztowany i skazany.

Oficjalnie przyznał się do bycia członkiem Kaptowników - gangu działającego na terenie Slumport. Swoją siedzibę ma w najbardziej niespokojnej części portowej dzielnicy - Stormwatch.

Faraway jest powiązany nie tylko z gangiem Kaptowników, ale także największą rozgłośnią cortexową w GEO-9 - Kanałem 16. Ponadto udziela się równiez w nielegalnej rozgłośni Station Rebelation, która należy do gangu Kaptowników.

Plotki Edytuj

  • U.O.GEO-9 marnuje swój czas scigając medialne fatamorgany. Wielu uważa że Faraway nie istnieje, jest wymysłem Kanału 16 stworzonym dla taniej sensacji i podchwyconym przez inne media.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki