FANDOM

Łapacze BłyskawicEdytuj

Najbardziej wysunięta w morze część portu GEO-9Stormwatch – jest mieszkaniem grupy znanej powszechnie jako Łapacze Błyskawic. Większość swojego wolnego czasu Łapacze spędzają na eksperymentach z energią wydzielaną przez tamtejsze wyładowania elektryczne. Członków tego stowarzyszenia można określić mianem naukowców-kapłanów, ponieważ błyskawice są dla nich prawdziwą obsesją, której poświęcają prawie całe swoje życie i myśli. Większość z nich, zapytana o elektryczność i jej możliwości, opowiada o niej z nieziemskim zachwytem osoby głęboko poruszonej. Swoimi badaniami zajmują się w kompleksie znanym powszechnie jako “Elektrownia”.

ElektrowniaEdytuj

Generator

W Stormwatch przy samej powierzchni ziemii, położone są jednopoziomowe, lecz rozległe laboratoria, w których pracują Łapacze. Kompleks ten popularnie nazywany jest Elektrownią. Jego wnętrze stanowi zaś wiele segmentów poświęconych różnym badaniom i dziedzinom naukowym. Wiele z nich dostępnych jest dla różnego rodzaju klientów – Łapacze nie odcinają się od świata i oferują zainteresowanym wiele usług. Znaczna część Elektrowni jest jednak niedostępna dla niezrzeszonych.

Energia elektrycznaEdytuj

Powszechnie wiadomo, że Łapacze Błyskawic wykorzystują znajdujące się w Stormwatch zbieracze piorunów, by pozyskiwać powstającą podczas burz energię. Prawdopodobnie większą część elektrowni stanowią urządzenia pozwalające na jej gromadzenie. Wykorzystywana jest ona na podtrzymywanie laboratoriów, oraz na specjalne zamówienia z zewnątrz. Nie wiadomo jednak co dzieje się z nadwyżką energii, której nagłe, obfite zastrzyki prawdopodobnie zużywane są na bieżąco w zamkniętych sekcjach Elektrowni.

Otwarte sekcjeEdytuj

Łapacze chętnie dobijają targu z mieszkańcami GEO-9 potrzebującymi fachowej pomocy z wszelkiej maści urządzeniami elektrycznymi. Realizują także zamówienia na różnego rodzaju maszynerię. Pieniądze za usługi świadczone ludziom spoza stowarzyszenia, pozwalają naukowcom na zaspokajanie wszelkich potrzeb niezwiązanych z Elektrownią.

Zamknięte sekcjeEdytuj

Prawdopodobnie to w odgrodzonej części Elektrowni znajduje się większa część aparatury potrzebnej do zbierania energii. Na pewno nie jest to jednak wszystko. Większość Łapaczy pracuje właśnie za zamkniętymi drzwiami, prowadząc eksperymenty wykorzystujące nagłe skoki energii i wyładowania elektryczne. Wszystkie wyniki badań, jak i same badania, są jednak silnie strzeżoną tajemnicą organizacji.

Plotki i TajemniceEdytuj

  • Podobno Łapacze Błyskawic są w stałym kontakcie z Trupożercami. Nie jest jednak jasne w jaki sposób grupy są ze sobą powiązane. A jeśli są, to jak wygląda między nimi wymiana usług.
  • Elektrownia posiada drugi poziom, do którego zejście znajduje się w jednej z strzeżonych sekcji. Te ukryte pomieszczenia znajdują się znacznie niżej niż bezpośrednio pod głównym poziomem laboratoriów. Co więcej, nawet nie wszyscy Łapacze mają tam dostęp. Niegdyś ulice GEO-9 obiegła plotka, że w podziemiach Elektrowni prowadzone są makrabryczne eksperymenty na ludzkich ciałach. Jako źródło tych plotek niektórzy zapamiętali jednego z Łapaczy, który wyraźnie widział rzeczy tak straszne, że na zawsze wykrzywiły jego psychikę. Gdy jednak w końcu Uliczni Oficerowie postanowili odnaleźć tego człowieka, i zbadać całą sprawę, okazało się że ten rozpłynął się w mrokach GEO-9.
  • Podobno do zamkniętych sekcji Elektrowni próbowano się kiedyś włamać. Jeśli jednak kiedykolwiek rzeczywiście pojawili się chętni włamywacze, to albo dziś nie chcą o tym mówić, albo zwyczajnie nie mogą.
  • Pierwsi - i najważniejsi - Łapacze Błyskawic podobno przybyli na Ash z planety Cor.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki