FANDOM

Eddie

Eddie "Big El" Elam

Eddie Elam, znany słuchaczom jako "Big El" jest bogatym i wpływowym właścicielem najsłynniejszej w mieście stacji radiowej i cortexowej - Kanału 16 posiadającej swą siedzibę w Upperside.

Od zera do...Edytuj

Trudno nie podziwiać Eddiego za determinację, która przywiodła go tak wysoko. Zaczynał praktycznie z niczym, lecz dzięki intuicji i sprytowi wspiął się na samą górę. Jego głównym atutem od zawsze była elastyczność i szybkie dopasowywanie swoich audycji do aktualnych nastrojów społecznych, do których wyczuwania Eddie od początku miał żyłkę. W ciągu trwania swojej kariery nie raz wypowiadał wojny politykom lub korporacjom po to tylko by wkrótce dokonać dojrzałego pogodzenia się ze swym wrogiem, doskonale odzwierciedlając w ten sposób poglądy ogółu.

Plotki i tajemnice - druga strona medaluEdytuj

Big El, dzięki swej popularności stał się osobą niemalże nietykalną, choć istnieją pogłoski o próbach zamachu na jego osobę. Szybka kariera Elama budzi jednak sporo kontrowersji. Niektórym ciężko uwierzyć, że biedny chłopak mógł samodzielnie wspiąć się tak wysoko. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że za znaczną częścią sukcesów Big Ela stoi mafia, której informatorzy pomogli wypromować Eddiego jako głos społeczeństwa. Nie jest jednak wiadome, która organizacja przestępcza lub rodzina Syndykatu miałaby za tym stać. Sam Big El oczywiście zaprzecza tym plotkom, i choć kreuje się na beztroskiego mężczyznę rzadko widuje się go bez jego rosłych ochroniarzy.

Prawda jest taka, że u początku kariery Elam rzeczywiście potrzebował pomocy i zasięgał jej gdzie tylko wywęszył okazję. Będąc sprytnym człowiekiem wkrótce zyskał sobie sporo kontaktów. Rola Elama i jego stacji radiowej miała prawdopodobnie skupiać się na praniu mafijnych pieniędzy. Gangsterzy nie wzięli jednak pod uwagę ambicji chłopaka, który szybko znalazł samodzielne ścieżki i przy najbliższej okazji odciął się od swych dawnych współpracowników. Ci oczywiście nie zamierzają puścić mu tego płazem, lecz Elam stał się osobą wystarczająco rozpoznawalną i bogatą by zemsta nie była rzeczą łatwą.

Ostatnimi czasy Elam ponoć częściej widyway jest przemęczony. Krążą nawet pogłoski że popadł w wyniszczające go nałogi. Big El jak zwykle wszystkiemu zaprzecza, ale ciężko przewidzieć jak długo uda mu się utrzymać tę formę.

Plotki i tajemnice - współpraca z Farawayem i kontrola mediówEdytuj

Stosunkowo niedawno Kanał 16 nawiązał współpracę z popularnym wśród młodzieży DJ-em Farawayem. Człowiek ten idealnie trafia do buntowniczej grupy społeczeństwa w związku z czym zabieg ten dostarczył Elamowi wielkich zysków. Krążą jednak plotki, że Faraway jest jedynie wymysłem samego Elama, który zaprojektował całą karierę DJ-a, aż do momentu dopisania się do Kanału 16.

Nie raz słyszy się też plotki o nieoficjalnym posiadaniu przez Elama pomniejszych stacji antykorporacyjnych. W ciągu ostatnich lat na ścieżkę wojny z Eddiem wkraczały zarówno osoby prywatne jak i średnio ważne organizacje. Zawsze jednak to Kanał 16 wychodził z tych spraw zwycięsko, zjednując sobie kolejnych słuchaczy i pomnażając swe zyski.

W rzeczywistości Big El nie gra do końca czysto. Wiele wydarzeń dotyczących jego osoby i firmy jest ukartowanych przez niego samego, ciężko jednak wykryć które. Niektórzy z przestrachem mówią, że Elam kontroluje całe media w mieście i dzięki swym manipulacjom zawsze ściągnie pieniądze z obydwu stron jakiegokolwiek konfliktu. Podobno wiele wydarzeń, takich jak chociażby pojawienie się w jego stacji Farawaya Elam potrafi planować na wiele lat w przód. Jeśli jest to prawda, wiele ze spraw rozgrywających się w GEO-9 może być częścią wielkiego planu Big Ela.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki