FANDOM

Ice bar counter
Czarny Lód znajduje się na obrzeżach Nocnego Targu, w Alei Tygrysów. Jego nazwę przypisuje się wielu czynnikom, głównie zaś jego konstrukcji. Bar ten w znacznej części zbudowany jest z wykorzystaniem brył lodu, łącznie z częścią umeblowania. Ci którzy nigdy nie byli w środku mogliby pomyśleć, że tak ciekawe miejsce musi być co najmniej ekskluzywne. Nic bardziej mylnego - wewnątrz Czarnego Lodu jest najzwyczajniej zimno, gładkie zaś niegdyś ściany i stoły od dawna pokryte są odpryskami o których poprawienie nikt się nie troszczy. Budynek został zbudowany tak by fragmenty ścian oddzielających wnętrze baru od ulicy mogły dawać umiarkowaną możliwość patrzenia przez nie. Miało to kojarzyć się ze zjawiskiem czarnego lodu - niewidocznego dla oka. W rzeczywistości jednak ściany Czarnego Lodu są wystarczająco porysowane i zanieczyszczone by w środku można było dostrzec co najwyżej rozmyte sylwetki.

Jeszcze kilka lat temu bar znajdował się w nieco lepszym stanie ze względu na protekcję rodziny Czarnego Smoka, której członkowie chętnie odwiedzali ten przybytek. Jego reputacja uległa jednak gwałtownej zmianie po wynikłej wewnątrz strzelaninie między mafią, a Ulicznym Oficerem Jackiem Zahnem. Od tamtego czasu w lodowych ścianach baru znajduje się wiele kul, ludzie Czarnego Smoka unikają zaś baru pozwalając mu popadać w coraz większą ruinę. Dopiero niedawno większe ilości klientów zaczęły znów odwiedzać Czarny Lód, który w ciagu ubiegłych lat stał się ulubionym przybytkiem pomniejszych rzezimieszków i złoczyńców.

PlotkiEdytuj

  • Ludzie zwykli różnie tłumaczyć nazwę baru. Niektórzy uważają, że chodzi tylko o lód z którego jest skonstruowany, inni doszukują się powiązania nazwy z Czarnym Smokiem. Młodsi bywalcy Alei Tygrysów kojarzą nazwę z masakrą jaka miała w nim miejsce.
  • Istnieją także teorie, że przybytek ten jeszcze za czasów znajdowania się pod protekcją mafii, posiadał sporą piwnicę będącą kryjówką dla zorganizowanej grupy programistów pracujących dla Syndykatu nad ochroną ich danych i komputerów. Mieli oni opracować niezawodny system zwalczający wszelkich hakerów i włamywaczy.
  • Zwolennicy powyższej teorii domniemują też, że działanie piwnicy zostało wznowione odkąd pojawili się CortexCrackers siejąc zagrożenie dla każdego człowieka korzystającego z Cortexu. Jeszcze inni twierdzą, że system likwidacji nieproszonych gości stworzony przez działającą tu niegdyś grupę wymknął się spod kontroli i sam jest odpowiedzialny za niedawne morderstwa na użytkownikach Cortexu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki