FANDOM

Otchłań.jpg

Jedno z wielu wejść do podziemnego kompleksu.

W czasach kiedy terraformery poprawnie działały zbudowano pod ziemią fabryczny kompleks. Podczas awarii terraformera G2 doszło do tragedii. Nastąpiło przebicie grodzi bezpieczeństwa i gorąca plazma wypełniła pełen ludzi kompleks.

Obecnie pozostało po nim tylko wypalone podziemne cmentarzysko.

Wbrew nazwie, na terenie Cmentarzyska można spotkać wielu śmiałków próbujących dotrzeć do miejsc i przedmiotów, które nie uległy zniszczeniu podczas wybuchu.

Miejsce jest równiez idealne dla tych, którzy z różnych powodów muszą się trzymać z dala od bardziej cywilizowanych miejsc. Dlatego bardzo łatwo natknąć się na Cmentarzysku na wszelkiej maści degeneratów i bandytów, którzy nie są chronieni przez Syndykat, a muszą uciekać przed prawem lub zemstą.

PlotkiEdytuj

  • Podobno nie cały kompleks został zniszczony, a głęboko pod ziemią przetrwały schrony wypełnione cennymi towarami, labolatoriami i być może ludźmi uwięzionymi w odciętych od świata schronach.
  • Instalacje wodociągowe i gazowe kompleksu ciągną się pod większą częścią GEO-9. Podobno można za ich pomocą dostać się do wnętrza każdego terraformera w mieście.
  • Podobno w podziemiach cmentarzyska czają się przerażające bestie Hordy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki