FANDOM

Clone4You to działająca na terenie GEO-9 kilkuosobowa firma zajmująca się klonowaniem. Właścicielem przedsięwzięcia jest Pan Takahashi,
Clone

Gotowe klony w zbiornikach

który jest zarówno szefem firmy, jak i administratorem wszelkich przeprowadzanych z klientami zabiegów.

Punkty Clone4YouEdytuj

Na terenie miasta znajduje się parę punktów obsługi klienta Clone4You. Wszystkie wyglądają jednakowo - mały, błękitnawo oświetlony jednopokojowy budynek z dużą szybą i nazwą firmy nad drzwiami. Standardowo na wystawie za szybą, w odpowiednio obudowanym aparaturą słoju, znajduje się jeden z klonów Pana Takashiego służący za świadectwo jakości pełnionych usług.

Wnętrze każdego z kiosków Clone4You posiada ściany i podłogę koloru czystej bieli. Na środku zaś stoi biały stół z elektronicznym katalogiem świadczonych usług wraz z podanymi (niemałymi zresztą) cenami. Klienci mogą zamówić sklonowanie wszystkiego - od małej tkanki do całej osoby. Na stole znajduje się także mały terminal wspomagany prostą sztuczną inteligencją, mającą ułatwić klientom podjęcie decyzji oraz ustalenie terminu spotkania z Panem Takahashim.

Dotychczas na terenie GEO-9 wybudowano trzy punkty Clone4You - jeden na granicy Ogona i Małego Bariz, jeden w południowej części Podbrzusza, oraz jeden w zachodniej części GeoSands. Wkrótce jednak przybyć mają kolejne kioski. Umawiać się na termin można także bezpośrednio w gabinecie Pana Takahashi w Golden Terrace.

GabinetEdytuj

Głównym miejscem zabiegów przeprowadzanych na klientach w celu pobraniu potrzebnych do klonowania tkanek, jest gabinet Pana Takahashiego mieszczący się w Golden Terrace. Miejsce to jest niezwykle schludne i czyste. Wchodzących przyjmuje recepcjonistka Clone4You. Służy ona jako źródło informacji, zapisuje klientów na terminy, oraz podpisuje z klientami umowy jako pełnomocniczka Pana Takahashiego. Tych, którzy przyszli na swój zabieg zaprasza do sąsiedniej, niewielkiej salki operacyjnej.

Wszystkich wymaganych pomiarów i drobnych operacji dokonuje Pan Takahashi, w towarzystwie swoich dwóch przeszkolonych asystentów. Całość nie zajmuje zwykle więcej niż dwie godziny, ponieważ cała trójka doskonale zna się na swojej pracy.

MagazynEdytuj

Nikt nie wie gdzie znajduje się magazyn klonowanych ciał. W dowolnym punkcie Clone4You, klienci po zalogowaniu mogą zażyczyć sobie wyświetlenia swojego zapasowego ciała. Widok z kamery nie dostarcza jednak żadnych wiadomości prócz tych dotyczących zawartości osobistego słoju.

Całość okryta jest tajemnicą, co stanowi zresztą część standardowych umów wydawanych klientom przez Pana Takahashiego. Ze względu na znamienitość niektórych klientów Clone4You, zabieg ten ma udaremniać jakiekolwiek ataki mające na celu osłabienie właścicieli klonów. Nie ma też co ukrywać, że w razie jakiegokolwiek zamieszania w magazynie, Pan Takahashi mógłby stracić fortunę.

Trzymanie klona w magazynie Clone4You wiąże się z miesięcznymi opłatami, lecz także gwarancją na nienaruszoną formę ciała. Istnieją jednakże przypadki ludzi, którzy wolą trzymać swoje klony u siebie. Clone4You oczywiście dopuszcza taką możliwość i podejmuje się dostarczenia całej aparatury oraz udostępnia serwis o dowolnej porze dnia.

Dostarczanie klonówEdytuj

Firma podejmuje się dostarczenia klona, lub jego części, w umówione miejsce w umówionym terminie - jeśli tylko zapragnie tego klient - nie egzekwując wtedy opłaty za dalsze utrzymanie, nawet jeśli we wstępnej umowie przewidziano dłuższe utrzymywanie klona.

Każdy z klientów Clone4You otrzymuje też specjalny nadajnik kontaktowy. Wywołanie jego funkcji inicjuje wysłanie do firmy sygnału zawierającego numer klienta i jego położenie. Jeśli tylko klient jest w stanie, wysyła oczywiście także dodatkowe informacje o aktualnym zapotrzebowaniu. Z magazynu wyjeżdża jeden z dwóch dyżurujących kierowców i dowozi na miejsce wszystko czego potrzebuje klient lub - w przypadku braku specyfikacji - wszystko co tylko zostało sklonowane.

Kontrowersje wokół Clone4YouEdytuj

Kioski Clone4You bywały niejednokrotnym celem nocnych ataków. Na początku zdarzały się nawet wyrazy sfrustrowania wrogów klientów Clone4You, nie mogących odnaleźć magazynów i tym samym obezwładnić swoich przeciwników. Wkrótce jednak okazało się, że zdemolowanie i przeszukanie punktów obsługi nie jest w stanie przynieść żadnych użytecznych informacji na temat lokalizacji klonów.

Obecnie ataki są głównie dziełem ruchów występujących przeciw klonowaniu, głoszących nienaturalność tego procederu. Co jakiś czas któryś z kiosków zostaje zniszczony. Panu Takahashiemu wystarczą jednak na ogół około dwa dni by postawić zamiast straconego punktu nowy, często dokładnie w tym samym miejscu. Przy zarabianych przez niego pieniądzach jest to bardzo mały wydatek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki