FANDOM

Cannonball jest jednym z lepszych streetracerów GEO-9. Jego działania jednak obejmują nie tylko wyścigi - kierowca w wolnych chwilach wykorzystuje swój podrasowany samochód by ścigać przestępców miasta.

Joe PaytonEdytuj

W rzeczywistości kierowca nazywa się Joe Payton. Cannonball jest tylko przydomkiem, utworzonym na potrzeby streetracingu oraz nocnych patroli po mieście. Nikt nie zna przeszłości streetracera. Jego bliscy znajomi, jeśli jakichkolwiek posiada, nie przyznają się do kontaktów z nim (po części by go chronić, a po części by samemu nie narazić się na atak).

To co wiadomo, to fakt że Payton z jakiegoś powodu narzucił sobie misję zwalczania przestępczości w GEO-9. Gdy kierowca nie zajmuje się akurat streetracingiem, skupia się na tropieniu poczynań gangów i różnorodnych przestępców, by namierzywszy ich, wtargnąć na miejsce swoim podrasowanym samochodem i zniweczyć ich plany.

Kryjówka Cannonballa i jego samochódEdytuj

Viper

Samochód Cannonballa

Tajna baza operacyjna Cannonballa znajduje się w warsztacie znanym jako Nora Auggie'go. Oczywiście pracownicy Nory wiedzą o poczynaniach Paytona. To dzięki nim zresztą samochód Cannonballa potrafi dokonać bardzo wiele. Pojazd jest bowiem dostosowywany w zależności od aktualnej potrzeby kierowcy - gdy Joe szykuje się do wyścigów, główny nacisk stawiany jest na szybkość. Gdy jednak Cannonball rusza by pokrzyżować plany przestępcom, wehikuł - za pomocą specjalnie przygotowanych złączy - kosztem prędkości modyfikowany jest w wersję bojową. Tak wyposażony, posiada dodatkowy pancerz a także automatyczną broń. Jeżdżąca maszyna do zabijania nie napotkała jak do tej pory na problem, któremu nie mogła by sprostać.

Ciężko rzec jak bardzo w misję kierowcy angażują się pracownicy Nory. Muszą jednak co nieco robić, skoro pojazd Cannonballa wyposażony jest w gadżety wysokiej klasy. Oczywiście Auggie kryje kierowcę jak może, utrzymując że modyfikacje swojego samochodu Cannonball bierze z innego miejsca.

Plotki i tajemniceEdytuj

  • Córka Auggie'go - Priscilla - wspiera Paytona jak tylko potrafi. Dziewczyna pomaga kierowcy wyszukiwać przestępstwa, a także darzy Cannonballa uczuciem. Ich relacje nie są jednak w smak Auggie'mu i jego synom. Przywiązanie Priscilli do niebezpiecznych spraw Paytona powoduje, że między kierowcą a męską częścią pracowników warsztatu powoli narasta konflikt.
  • Podobno Cannonballem kieruje zemsta za dawno wyrządzone krzywdy. Jego akcje w rzeczywistości mają go zbliżyć do kogoś, kto niegdyś mocno mu zalazł za skórę. Rzecz może mieć coś wspólnego z Czarnymi Jeźdźcami, z których jeden zginął podczas wyścigu z Paytonem. Wielu wierzy, że nie był to przypadek.
  • Niektórzy twierdzą, że Cannonball nie zdradza swojej przeszłości, bo sam niewiele z niej pamięta. Podobno Uliczni Oficerowie posiadają sporo akt na jego temat, te jednak są ściśle zastrzeżone.
  • Ostatnimi czasy Joe musi się coraz częściej ukrywać. Wielu mówi, że dni streetracera są policzone.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki