FANDOM

Carrier.jpg

"Fangorn" największy i najnowocześniejszy z lotniskowców Black Forest Corporation.

Średniej wielkości korporacja najmnicza, zajmująca się między innymi świadczeniem usług ochrony wewnątrzsystemowej, w tym eskortowaniem transportów i zwalczaniem piratów. Korporacja cieszy się złą sławą z powodu bezwzględności działania i braku dbałości o minimalizację strat wśród ludności cywilnej podczas prowadzenia operacji. Jest jednocześnie podejrzewana o liczne kontakty ze światem przestępczym, co podobno ma związek z doskonałym wywiadem Black Forest Corporation.

Trzon floty BFC stanowią cztery transportowce rudy, przerobione na lotniskowce. Choć statki są powolne i nie nadają się do walki w bezpośrednim starciu, ich olbrzymie kadłuby mieszczą ogromne ilości pokładów startowych dla myśliwców, kanonierek i bombowców. Lotniskowce BFC znakomicie sprawdzają się jako ruchome bazy obronne w chronionych przez korporację systemach.

Poza lotniskowcami BFC dysponuje około 20 fregatami, w większości przezaczonymi do zwalczania piractwa, oraz dwoma przestarzałymi stawiaczami min. Mimo tak skromnym zasobów, Black Forest Corporation potrafi ochronić jednocześnie 3-4 systemy gwiezdne, głównie dzięki swemu doskonałemu wywiadowi, z którego słynie. Wielokrotnie, dzięki informacjom wywiadu, siły BFC zwyciężały w starciu z dużo silniejszym przeciwnikiem.

Aktualnie korporacja obsługuje jedynie dwa kontrakty, oba w sektorze Eclipse - na ochronę niewielkiej kolonii naukowej Encom Corporation w systemie Sihnon, oraz duży kontrakt na ochronę systemu Izis, czyli jednego z układów gwiezdnych Archipelagu. Co ciekawe, na Sihnon znajduje się najmniejszy i najbardziej przestarzały lotniskowiec BFC - "Tumbelorn", natomiast Izis chronią dwa kolejne. Nie wiadomo gdzie aktualnie znajduje się "Fangorn", najnowocześniejszy z lotniskowców floty BFC. Brak również danych na temat miejsca pobytu kilku jednostek pomocniczych Black Forest Corporation.

MGEdytuj

Black Forest Corporation to przykrywka dla kultystów Nienazwanego /Obłędu/, dzięki plugawym rytuałom i licznym ofiarom z ludzi dowództwo BFC otrzymuje od swego patrona prorocze wizje (oczywiście czasem wizje są tak przerażające, że wyrocznie, mimo że latami szkolone do swego zadania, popadają w permanentny obłęd). To właśnie proroctwa stanowią o sile wywiadu BFC, proroctwa oraz liczne powiązania z Syndykatem, szczególnie z przedstawicielami klanu Szarego Wilka. Z tych dwóch źródeł pochodzi gro danych wywiadowczych BFC. W zamian za dary Nienazwanego członkowie Black Forest Corporation są zmuszeni do bezwzględnego posłuszeństwa szalonym planom swego boga. Czasem starają się sabotować chronione transporty lub kolonie, tak aby tysiące umierały na chwałę Nienazwanego. Działania te, choć składają się na czarną legendę BFC, nie zostały do tej pory rozpoznane jako wpływy Mrocznych Bogów. BFC stara się ukrywać swoje zbrodnie i większości przypadków udaje im się to. Czasem na polecenie Nienazwanego Black Forest Corporation współdziałają z Hordą stanowiąc jednostki zwiadu dla floty bestii lub przekazując nieprawdziwe dane wywiadowcze obronie systemowej. Tym samym ułatwiają Hordzie przejęcie systemu. Sojusze są okazjonalne i równie prawdopodobne jest bezwzględny opór BFC przeciwko bestiom, albowiem nikt nie jest w stanie przeniknąć planów Nienazwanego (o ile rzeczywiście posiada on jakiś plan).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki